بخشودگی هزینه‌های درمانی بیش از ۵۰۰ تبعه خارجی

رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال‌احمر کشور گفت: بر اساس اعلام واحد مددکاری این مجتمع در شش ماهه نخست امسال ۵۰۲ نفر از اتباع افغانستانی از خدمات حمایتی برای بخشودگی تمام یا بخشی از هزینه‌های درمانی خود استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهرخ رامین امروز_ شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس اعلام واحد مددکاری این مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر ایران در شش ماهه نخست امسال ۵۰۲ نفر از اتباع افغانستانی از خدمات حمایتی برای بخشودگی تمام یا بخشی از هزینه‌های درمانی خود استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: از آنجا که جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عضوی از نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است، بر مبنای اصول بی‌طرفی، بی‌غرضی و جهان شمولی این نهضت، پذیرش اتباع خارجی برای دریافت خدمات درمانی از سرپایی تا بستری انجام می‌شود و افراد بسیار نیازمند می‌توانند علاوه‌بر استفاده از خدمات درمانی از حمایت‌های واحد مددکاری این مجتمع بهره‌مند شوند.

رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر کشور گفت: بیشتر اتباع مراجعه‌کننده، خدمات تخصصی مورد نیاز خود را در درمانگاه و اتاق‌های عمل بخش چشم‌پزشکی دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مبالغی که برای کمک به درمان اتباع افغانستانی صرف شده، از محل کمک‌های مجتمع و کمک‌های دریافتی از سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بوده است.

کد خبر 617094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.