آزادی ۴۷۴ زندانی جرایم غیرعمد در ۷ ماه اخیر

رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت: در هفت ماه نخست سال جاری ۴۷۴ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند، اکنون ۱۰۶۵ زندانی مرد و ۳۰ زندانی در بند حبس حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا اسدالله گرجی‌زاده امروز _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در یکصدوهشتادوششمین جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان اصفهان و جمعی از مسئولان قضائی و معتمدان استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری ۴۷۴ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند، اما اکنون ۱۰۶۵ زندانی مرد و ۳۰ زندانی در بند حبس حضور دارند.

وی ادامه داد: با تحقیقات جامعی که از این زندانیان انجام شده است، در شرایط فعلی و بنا به ظرفیت موجود استانی درصدد هستیم هشت زندانی مستحق کمک که پرونده آن‌ها پس از استعلام دقیق ثبتی و قانونی در اولویت رسیدگی قرار گرفته را در بازه زمانی شهادت حضرت معصومه (س) تا ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) در نهم آذرماه از بند حبس رهایی ببخشیم.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان تصریح کرد: در فرآیند رسیدگی به پرونده ۶۶ زندانی مرد واجد شرایط کمک‌هایی احصا شده است که امیدواریم با استقبال شایسته خیران در قبال پویش مردمی «هم‌گام با قهرمان کربلا» که با شعار حمایت از مادران و زنان دربند ناتوانی مالی برگزار می‌شود، این زندانیان نیز طعم شیرین آزادی را بچشند.

کد خبر 617093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.