لزوم تامین نیازهای آموزشی دانشجویان دندان‌پزشکی

سرپرست دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در تلاش برای تأمین نیاز آموزشی دانشجویان دانشکده دندان‌پزشکی هستیم،لذا در نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در نظر دارد که بیماران با نیازهای درمانی را با تعرفه دانشجویی پذیرش کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میلاد علیخانی امروز _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در تلاش برای تأمین نیاز آموزشی دانشجویان دانشکده دندان‌پزشکی هستیم، اظهار کرد: دانشکده دندان‌پزشکی شهرکرد جهت تأمین نیاز آموزشی دانشجویان این دانشکده در نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در نظر دارد بیماران با نیازهای درمانی را با تعرفه دانشجویی پذیرش کند.

وی درخصوص خدماتی که دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به بیماران ارائه می‌دهد، افزود: این خدمات شامل کشیدن دندان‌های قدامی، جرم‌گیری و بروساژ دندان‌ها، عصب‌کشی دندان‌ها، ترمیم سطحی دندان‌های خلفی، پروتز کامل، پروتز پارسیل، روکش ثابت تک دندان و پلاک متحرک ارتودنسی و درمان‌های ارتودنسی پیشگیرانه برای گروه سنی شش تا ۱۲ سال جهت رفع نامرتبی دندان‌ها است.

سرپرست دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اهمیت بهداشت دهان و دندان، تصریح کرد: افراد می‌توانند با تعرفه کمتری خدمات دندان‌پزشکی را در دانشکده دندانپزشکی دریافت کنند.

کد خبر 617031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.