ستاره سوئدی تاتنهام به تمرینات بازگشت

دژان کولوسفسکی مهاجم تاتنهام پس از دوری از میادین به مستطیل سبز بازگشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال لندن، دژان کولوسفسکی، مهاجم تاتنهام هاتسپر در تمرینات پیش از دیدار یکشنبه لیورپول مقابل لیورپول در لیگ برتر شرکت کرده و آنتونیو کنته اخبار متفاوتی را در مورد شرایط بازیکنان تیمش قبل از بازی ارائه کرده است.

بازیکن قرضی یوونتوس از زمان بازگشت از تعطیلات در سپتامبر به دلیل مصدومیت همسترینگ برای تاتنهام بازی نکرده و ۱۰ بازی اخیر باشگاهش را از دست داده است. این نگرانی وجود داشت که مصدومیت کولوسفسکی او را تا پس از جام جهانی از دسترس خارج کند، زیرا او در ماه اکتبر قبل از ورود مجدد به اتاق درمان، برای مدت کوتاهی با تیم تمرین کرده بود.

با این حال، این بازیکن ۲۲ ساله قرار بود برای دیدار با لیورپول آماده باشد و کنته در نشست مطبوعاتی قبل از بازی خود خبرهای مثبتی داده است. کنته فاش کرد که کولوسفسکی همراه با تیم تمرین کرده است.

البته سرمربی تاتنهام یک خبر بد را نیز تأیید کرد. وی اعتراف کرد که سون هیونگ مین، کریستین رومرو و ریچارلیسون همگی در بازی برابر لیورپول غایب هستند و لوکاس مو را نیز درد تازه‌ای را تجربه می‌کند که او را از دسترس خارج کرده است.

ممکن است کنته تصمیم بگیرد در بازی آتی تیمش به مهاجم سوئدی خود استراحت دهد و از دیگر گزینه‌هایش استفاده کند. بازیکنان تاتنهام مصدومیت‌های متعددی داشته‌اند و تشدید مصدومیت کولوسفسکی می‌تواند اوضاع را وخیم‌تر کند.

تاتنهام در آستانه دیدار با لیورپول در رده سوم جدول لیگ برتر است، پنج امتیاز فاصله با آرسنالی که با یک بازی بیشتر در صدر جدول لیگ جزیره جا خوش کرده است.

کد خبر 617027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.