ارائه بیش از ۱۲ هزار خدمات رایگان به کودکان دارای نیازهای ویژه در تهران

سرپرست بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشار تهران گفت: در یک سال گذشته ۱۲ هزار و ۲۵ خدمت به کودکان دارای نیازهای ویژه در بخش توانبخشی این بیمارستان و به صورت رایگان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتانه عابدی امروز _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در یک سال گذشته ۱۲ هزار و ۲۵ خدمت به کودکان دارای نیازهای ویژه در بخش توانبخشی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار و به صورت رایگان ارائه شده است.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ پرونده برای کودکان تشکیل شده که از این تعداد، ۱۵۲ پرونده مربوط به کودکانی است که در تهران ساکن هستند و۷۲ خدمت به کودکانی که از دیگر شهرستان‌ها مراجعه کرده‌اند و ۹ مراجعه نیز مربوط به کودکان اتباع و از کشورهای دیگر است.

سرپرست بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشار تهران گفت: به جز ارائه خدمات توانبخشی، ۱۶۶ پرونده روانشناسی نیز مربوط به والدین کودکان دارای نیازهای ویژه بوده که به آنها رسیدگی شده است.

وی تصریح کرد: بخش توانبخشی بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشار به صورت رایگان به ارائه خدمات توانبخشی در حوزه‌های کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، روانشناسی، بازی درمانی و گروه درمانی می‌‎پردازد.

محمودی افزود: در این بخش بیمارستانی، ۱۱ درمانگر و سه تیم درمانی در دو شیفت صبح و عصر به ارائه خدمت مشغول هستند.

کد خبر 617026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.