اتلتیکو آماده دریافت پیشنهاد برای فلیکس

حذف عجیب اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان اروپا، راه را برای جدایی فلیکس باز کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، باشگاه اتلتیکو مادرید ممکن است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه پذیرای پیشنهادهای بزرگ برای نقل و انتقال ژائو فلیکس باشد.

ستاره سابق بنفیکا برای ثبات در پایتخت اسپانیا تلاش زیادی کرده ولی هیچ‌گاه نتوانسته جایگاه مسجلی در ترکیب این تیم پیدا کند. پیش از پیوستن ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید، امید زیادی نسبت به درخشش‌های چشم‌نواز این بازیکن وجود داشت اما با گذشت زمان، او هیچ‌گاه نتوانست نشان دهد که واقعاً بازیکن تأثیرگذاری در مادرید است.

روند ناامیدکننده از زمان پیوستن به اتلتیکو و بی‌خیالی فلیکس نسبت به باخت و حذف شدن تیمش در رقابت‌های مختلف، اخیراً خشم هواداران را درآورده و احتمالاً باشگاه مادریدی خیلی زود اجازه جدایی فلیکس را صادر کند.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید قبلاً تاکید کرده بود که می‌خواهد این بازیکن ۲۲ ساله را با وجود گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده بلندمدتش در تیم نگه دارد. با این حال، حذف اتلتیکو از لیگ قهرمانان حتی جایگاه سیمئونه را متزلزل کرده و مهاجم پرتغالی نیز بیش از همیشه به درهای خروج نزدیک شده است.

حذف شوکه‌کننده اتلتیکو در لیگ قهرمانان، وجهه فلیکس را تغییر داده است و این باشگاه اکنون به فروش سریع بازیکنان در سال ۲۰۲۳ نیاز دارد. باشگاه بایرن مونیخ پیش از این نشان داده است که علاقه شدیدی به فلیکس دارد. قهرمان بوندسلیگا در ماه آگوست پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی برای بازیکن پرتغالی ارائه کرد.

اتلتیکو مایل است در هفته‌های آتی به پیشنهادات بیش از ۸۰ میلیون یورو گوش دهد و غول‌های لیگ برتر مانند منچستریونایتد بر اساس علاقه قبلی خود ممکن است برای جذب مهاجم تیم اسپانیایی وارد عمل شوند.

کد خبر 617021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.