توضیح ژاوی درخصوص خداحافظی پیکه از بارسلونا

ژاوی، سرمربی بارسلونا می‌گوید که با جرارد پیکه بر سر آینده این مدافع در تیم، صادق بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیکه روز گذشته تأیید کرد که به زودی به دوران بازی خود پایان خواهد داد و بازی مقابل آلمریا، آخرین بازی او خواهد بود. این مدافع در این فصل تنها پنج بار در لالیگا به میدان رفته که تنها سه بار به عنوان مهره فیکس به میدان رفته است. ژاوی می‌گوید که به تصمیم هم تیمی سابقش برای بازنشستگی احترام می‌گذارد و می‌گوید که صحبتی صادقانه با این مدافع در مورد جایگاهش در تیم داشته است.

ژاوی به خبرنگاران گفت: «پیکه بازیکنی است که هنوز قرارداد دارد و می‌توانست در باشگاه به کارش ادامه دهد. ما در ابتدای تابستان گفت‌وگوی خصوصی با هم داشتیم. باید به او یکسری مسائل را توضیح می‌دادم. این یکی از سخت‌ترین کارهایی بود که به عنوان مربی باید انجام می‌دادم.

ما این هفته درمورد پیکه شنیدیم که تصمیمی دارد. مطمئناً من نقش مهمی در این تصمیم داشته‌ام، اما حقیقت این است که باید تصمیم بگیرم و در بسیاری از بازی‌ها شخص دیگری به پی که بازی کند، البته با توجه به شرایط و به دلیل صحبت‌هایی که در تابستان داشتیم. من سعی کردم با پی که صادق باشم. فوتبالیست همیشه احساس می‌کند وقتی بازی نمی‌کنید، مربی مقصر است.»

بازیکنانی مانند ژول کانده، رونالد آرائوخو، آندریاس کریستنسن و اریک گارسیا همگی برای حضور در ترکیب اصلی از پی که شانس بیشتری داشتند. قرارداد بازیکن ملی پوش اسپانیایی قرار بود در تابستان آینده به پایان برسد اما او خیلی زودتر از آن به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد.

این بازیکن ۳۵ ساله با هواداران بارسا هنگامی که امشب در آخرین بازی خود برای این باشگاه به مصاف آلمریا می‌رود، خداحافظی خواهد کرد.

کد خبر 617008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.