شهر هفشجان نیازمند افزایش اشتغالزایی است

رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرکرد با بیان اینکه شهر هفشجان نیاز به افزایش اشتغالزایی دارد، گفت: این شهر با وجود داشتن صنعت جوشکاری نیاز به توسعه این صنعت و افزایش اشتغالزایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید صالحی امروز _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در جلسه هم‌اندیشی با حضور رئیس شورای اسلامی استان، بخشدار مرکزی شهرکرد و نماینده دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری با اشاره به مهمترین دلایل مخالفت مردمی با طرح گاوداری قیام (سه هزار رأسی مولد روستای سیرک)، اظهار کرد: دامداری سه هزار رأسی مولد در واقع طرح شش هزار رأسی بوده است و باید شفاف‌سازی از سوی مسئولان امر برای مردم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تنش آبی در این منطقه وجود دارد، افزود: تأمین آب مورد نیاز برای طرح گاوداری قیام از طریق منابع آب زیرزمینی است و اجرای این طرح، چشمه «وقت و ساعت» و سایر چاه‌ها را خشک کرده است که با بروز مشکلات مردم مجبور به جابه‌جایی و مهاجرت می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شهرکرد تصریح کرد: در حالی که مجوز آب به دامداری‌های صنعتی هفشجان داده نشده است، اما به طرح گاوداری قیام، مجوز برداشت آب اختصاص داده شده است که جای تأمل دارد.

وی با اشاره به اینکه تجمیع آلودگی‌ها در منطقه در نظر گرفته نشده است، اضافه کرد: مردم هفشجان با مشکلات دامداری‌های دیگر شهرها دست و پنجه نرم می‌کنند و توان تحمل آلودگی‌های بیشتر را ندارند، لذا از سرمایه‌گذاران در حوزه توسعه صنعت گردشگری منطقه که ظرفیت کافی را دارد، بیشتر استقبال می‌کنیم.

صالحی ادامه داد: شهر هفشجان با وجود داشتن صنعت جوشکاری نیاز به توسعه این صنعت و افزایش اشتغالزایی دارد و ایجاد دامداری صنعتی در این مناطق منفعتی برای مردم نخواهد داشت.

کد خبر 616999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.