توجه به تاکیدات رهبری جهت رفع مشکلات

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ضروری است که مسئولان بیش‌ازپیش خود را ملزم به رفع مشکلات مردم بدانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک امروز _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۸۵ درصد از برنامه‌های تعریف شده در بخش‌های مختلف اوقاف و امور خیریه استان اصفهان محقق شده است.

وی با بیان اینکه در بعضی از حوزه‌ها افزایش عملکرد و در برخی حوزه‌ها کاهش عملکرد مشهود است و درخواست ما این است که به صورت عملیاتی تا پایان سال برنامه را به صورت کامل محقق کنیم، ادامه داد: در بخش اسناد در مسیر خوبی قرار داریم، این روند ادامه دارد و تا پایان سال نتایج بسیار خوبی خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به شرایط فعلی کشور، تصریح کرد: تمام کارکنان دولت باید توجه داشته باشند که بخش زیادی از مطالبات مردم به آن‌ها بازمی‌گردد و امروز اگر مشکلاتی دیده می‌شود و نگرانی در این زمینه وجود دارد به مسئولان نیز بازمی‌گردد.

وی با بیان اینکه باید اولویت رفع مشکلات باشد، اضافه کرد: مسئولان باید پاسخ‌گو باشند نه مطالبه‌گر از مردم، همه به سوال‌کننده تبدیل شده‌ایم و باید بیش از پیش به رفع مشکلات توجه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام بلک، ایجاد نارضایتی و توجه نداشتن به مشکلات مردم و نبود پیش‌بینی مشکلات آینده را از اشتباهات جبران‌ناپذیر دانست و گفت: امانت‌دار نظام و حاکمیت هستیم، از این رو باید نسبت به مسائل و مشکلات توجیه باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ فردی در کشور بیش از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) به شرایط واقف نیست، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ۲۰ سال گذشته در زمینه فساد و مشکلات جاری جامعه تذکر داده‌اند، باید توجه داشت که رفع این مشکلات یک مسئله است و متزلزل شدن و متزلزل کردن پایه‌های اعتماد مردم و مسائل نظام در بعد دیگری قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: مسئولان باید برای برون رفت از مشکلات کشور برنامه داشته باشند، در اتفاقات اخیر همه مورد هدف دشمن هستند، دشمنی‌ها کاری به حزب و گروه ندارد و همه را در تیررس خود قرار می‌دهد، از این رو باید هوشیار باشند، در این راستا باید گفت اعتراضات در جای خود ارزشمند است، اما در این شرایط باید هوشیار باشیم که درگیر معاندان نشویم.

کد خبر 616994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.