شب گذشته لژیونرهای ایرانی چه‌ کردند؟

احمد نوراللهی از لیست شباب‌الاهلی خط‌ خورد، علی علیپور در ژیل‌ویسنته و امیرحسین حسین‌زاده و علی قلی‌زاده در شارلوآ به‌همراه تیم‌هایشان مقابل حریفان شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال، هفته شانزدهم ژوپیترلیگ بلژیک و هفته نهم لیگ‌برتر امارات برگزار شد؛ شباب‌الاهلی برابر حریف خود به پیروزی رسید و تیم‌های ژیل‌ویسنته و شارلوآ تن به شکست مقابل حریفان دادند.

در لیگ برتر امارات، شباب‌الاهلی در یک بازی خارج از خانه مقابل البطائح به پیروزی پرگل ۶ بر صفر رسید؛ احمد نوراللهی هافبک ملی‌پوش شباب‌الاهلی که در بازی قبلی دچار مصدومیت شد به‌دلیل مصدومیت از لیست شباب‌الاهلی خط خورد.

تیم فوتبال ژیل‌ویسنته در چارچوب هفته دوازدهم لیگ‌برتر پرتغال در خانه با نتیجه دو بر یک برابر پورتیموننزه متحمل شکست شد؛ علی علیپور مهاجم ایرانی ژیل‌ویسنته دقیقه ۸۵ وارد زمین شد اما در گلزنی و فرار تیمش از شکست ناموفق بود، وی نمره متوسط ۶.۳ را در پایان بازی دریافت کرد.

هفته شانزدهم ژوپیترلیگ بلژیک با تقابل تیم‌های شارلوآ و خنک همراه شد و درنهایت شارلوآ با شکست سنگین چهار بر یک به خانه بازگشت؛ امیرحسین حسین‌زاده از ابتدا در ترکیب شارلوآ قرار گرفت و دقیقه ۵۶ بدون تاثیرگذاری برای تیمش، جای خود را به علی قلی‌زاده دیگر بازیکن ایرانی شارلوآ داد. امیرحسین حسین‌زاده ۶ و علی قلی‌زاده ۶.۴ امتیاز بابت نمایششان گرفتند.

کد خبر 616974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.