نتایج بازی‌های پلی‌آف جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی

در چهارمین روز از رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای، جدال تیم‌های سوم و چهارم مرحله‌گروهی در قالب بازی‌های پلی‌آف را آمریکا و ژاپن برنده شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های تورنمنت جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۲ در دبی امارات، از روز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ آغاز شد و تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت. مرحله‌گروهی این رقابت‌ها روز گذشته به پایان رسید و تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی و حذف‌شده‌ها مشخص شدند.

در گروه اول، تیم‌های ملی اسپانیا و عربستان‌سعودی به‌ترتیب سوم و چهارم شدند و در گروه دوم نیز، تیم‌های ملی ژاپن و آمریکا در جایگاه سوم و چهارم ایستادند و با هم برخورد کردند.

از همین‌رو، این چهار تیم امروز _جمعه سیزدهم آبان‌ماه_ برای حضور در بازی‌های بعدی و قرار گرفتن در جایگاه پنجم تا هشتم تورنمنت جام بین‌قاره‌ای برابر یکدیگر به‌میدان رفتند و تیم‌های ملی آمریکا و ژاپن برابر اسپانیا و عربستان‌سعودی به پیروزی رسیدند.

نتایج دو بازی امروز جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی به‌ترتیب زیر است:

اسپانیا ۳ - آمریکا ۴

گلزنان اسپانیا: خوزه آریاس (۲ گل) - باتیس

گلزنان آمریکا: سیلویرا (۲ گل) - پریرا - سانتوس

ژاپن ۱۰ - عربستان‌سعودی ۳

گلزنان ژاپن: اوبا (۳ گل) - آکاگوما (۲ گل) - اوزو (۲ گل) - خوسه (۲ گل) - یوساتو

گلزنان عربستان‌سعودی: مبارک (۲ گل) - ولید

بدین ترتیب، تیم‌های ملی آمریکا و ژاپن با پیروزی برابر حریفان خود، برای کسب جایگاه پنجم و ششم برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ تیم‌های ملی اسپانیا و عربستان‌سعودی نیز پس از شکست در بازی‌های امروز، باید برای تعیین جایگاه هفتم و هشتم مقابل هم بایستند.

برنامه بازی‌های تعیین‌کننده جایگاه‌های پنجم تا هشتم به‌شرح زیر است:

یک‌شنبه پانزدهم آبان‌ماه

اسپانیا - عربستان‌سعودی؛ ساعت ۱۵:۳۰ (تعیین جایگاه هفتم و هشتم)

ژاپن - آمریکا؛ ساعت ۱۶:۴۵ (تعیین جایگاه پنجم و ششم)

‌به گزارش ایمنا، فردا شنبه _چهاردهم آبان‌ماه_ تیم‌های ملی برزیل و پاراگوئه در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی و سپس ایران و امارات در بازی دوم برای راهیابی به دیدار پایانی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

کد خبر 616919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.