گشودن گره کور ترافیک خیابان موسوی

شهردار مراغه گفت: گره کور ترافیک خیابان موسوی این شهر پس از ۳۰ سال مسکوت ماندن گشوده می‌شود.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای آزادسازی گره کور ترافیک مسیر خیابان موسوی شهر خبر داد و اظهار کرد: برابر توافق‌های انجام شده یکی از دو ساختمان موجود در مسیر خیابان موسوی که از حدود ۳۰ سال پیش معوق مانده بود، آزادسازی می‌شود.

وی افزود: مقدمات تملک با ساختمان دیگر انجام شده است و این ساختمان به زودی تخریب و مسیر خیابان موسوی در این نقطه آزادسازی می‌شود.

شهردار مراغه با اشاره به اقدامات شهرداری در سال جاری، خاطرنشان کرد: آزادسازی مسیر ضلع جنوبی بلوار ۵۵ متری گلشهر، ساماندهی رصدخانه مراغه، ساماندهی پارک قزل ارسلان، جدول‌گذاری، سنگ‌فرش و آسفالت معابر و آماده‌سازی محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی شهر برای کلنگ‌زنی و اجرای پروژه‌ها از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری است.

مقتومی با بیان اینکه پروژه مسیرگشایی خیابان قدوسی و آزادسازی قسمتی از خیابان موسوی به دلیل بعضی ناملایمات مسکوت مانده است، تاکید کرد: به منظور آبادانی و توسعه اصولی شهر مراغه همه باید دست به دست هم بدهیم و ارتباط تنگاتنگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا آخرین لحظه مسئولیت در کنار همکاران و در خدمت شهروندان مراغه خواهم بود، گفت: کارکنان زحمتکش شهرداری مراغه همانند یک خانواده هستند؛ میزان حقوق کارکنان شهرداری بسیار پایین‌تر از خط فقر است، اما من و خانواده‌ام نیز خودمان را با همین حقوق تطابق داده‌ایم و قناعت‌ پیشه کرده‌ایم.

شهردار مراغه اظهار کرد: طی شش ماه نخست سال جاری و به منظور تکریم بازنشستگان شهرداری، حق بازنشستگی برای نخستین بار در یک یا دو مرحله پرداخت شده است.

مقتومی ادامه داد: به منظور قدردانی از تلاش همکاران و تأمین رفاه آن‌ها، حدود یک میلیارد تومان به صورت مساعدت به آنان پرداخت شده است و به صورت ماهیانه از حقوق آن‌ها کسر می‌شود.

وی افزود: به منظور شفاف‌سازی اقدامات کارکنان شهرداری ارزیابی ماهیانه توسط معاونت برنامه‌ریزی شهرداری مراغه انجام می‌شود.

کد خبر 616835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.