ملت ایران امروز به صحنه آمدند تا آرای خود را نشان‌ دهند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران امروز به صحنه آمدند تا آرای خود را نشان‌ دهند، آنها آزاد هستند، زیرا اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان مجلس، قانونگذاران، رئیس‌جمهور، اعضای مجلس خبرگان و حتی رهبر را خودشان انتخاب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز _جمعه سیزدهم آبان‌ماه_ در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان اصفهان که در میدان حضرت امام خمینی (ه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز در کنار سه ۱۳ آبان حماسه‌ساز در تاریخ ما، چهارمین ۱۳ آبان رقم خورد، از تاریخ درس گرفتیم و پشت سر ولایت فقیه با اطمینان به آمریکای جنایت کار، انگلیس و صهیونیست نشان می‌دهیم که اینها ملت ایران هستند، نه تنها دیکتاتور نیستند بلکه توده‌های میلیونی مردم هستند.

وی با اشاره به حضور ده‌ها میلیون ایرانی در مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان‌ماه امسال، افزود: این ملت امروز به صحنه آمدند تا آرای خود را نشان‌ دهند، آنها آزاد هستند، زیرا اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان مجلس، قانونگذاران، رئیس‌جمهور، اعضای مجلس خبرگان و حتی رهبر را خودشان انتخاب می‌کنند، زمانی که همه چیز در آرای مردم است، چگونه به این مردم لقب دیکتاتور می‌دهید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از کسانی که به این ملت لقب دیکتاتور می‌دهند، خاطرنشان کرد: آنها از دیکتاتورهایی دفاع می‌کنند که حتی یک صندوق رای ندارند، دیکتاتور شما هستید که در یک لحظه ۱۳۶ هزار انسان بیگناه را در هیروشیما و ناکازاکی کشتید، از جنگ جهانی به بعد ۳۳۷ هزار حمله به ملت جهان کردید، در ویتنام یک میلیون نفر را کشتید و بیگناهان و مظلومان زیادی را در جریان اشغال عراق و افغانستان به شهادت رساندید.

وی ایجاد زندان گوانتانامو و شکنجه‌گاه‌های دیگر در کشورهای جهان را نشانه بی‌ارزش بودن جان انسان‌ها برای آمریکا دانست و گفت: چنین کشوری چگونه می‌تواند دیگران را به دیکتاتوری متهم کند در حالی که خود دیکتاتورترین است، در بحرین و ترکیه رای مردم را برنتابید، همانگونه که مردم ایران با انقلاب اسلامی رای خود را اعلام کردند، اما آنها در برابرشان ایستادند.

سردار نقدی با اشاره به سخنرانی ۱۰ سال پیش خود در مراسم ۱۳ آبان، تاکید کرد: آن زمان در برابر لانه جاسوسی اعلام کردم کسی که بتواند رژیم جنایتکارتری از آمریکا را در طول تاریخ معرفی کند، ۱۰ کیلو طلا جایزه دریافت خواهد کرد و تا امروز کسی نتوانسته است خونخوارتر از آمریکا را معرفی کند.

وی اضافه کرد: ده‌ها کشوری که مورد حمله آمریکا قرار گرفتند و در آنها کودتاهای خونین انجام شده است می‌دانند که جنایتکار کیست و دست‌آموزهایی که به جنگ مردم ما فرستاده شدند همان کسانی هستند که در درون خود بیگناهان زیادی را به دلیل اختلاف فکری از بین بردند و دست آنها به خون مجید شریف واقفی و صمدیه لباف آلوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این دیکتاتورها بدترین جنایت‌ها را مرتکب شدند، از جمله اینکه مردم را در حال نماز به شهادت  رساندند یا طلبه مظلومی را شکنجه کردند، با این تصور که مردم از دیدن جنایات آنها می‌ترسند.

سردار نقدی تاکید کرد: همانطور که وقتی به انرژی هسته‌ای ما حمله کردید، صف داوطلبان تحصیلات هسته‌ای طولانی‌تر شد، امروز صف جوانان برای طلبه شدن طولانی می‌شود، ملت فرزند امام حسین(ع) است و با این ترساندن‌ها از میدان به در نمی‌شود.

وی با اشاره به گزارش‌هایی که کنگره آمریکا منتشر کرده است، گفت: سالیانه بیش از چهار هزار نفر در زندان‌های آمریکا کشته می‌شوند و همین افراد با مرگ یک دختر عزای بین‌المللی برگزار کردند، همه رؤسای جمهور کشورها پشت تریبون آمدند، به نظام اسلامی تاختند و ما را متهم به جنایت کردند در حالی که نسبت به کشته‌شدگان زندان های آمریکا واکنشی نشان نمی‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ادامه داد: سال ۲۰۱۵ بیش از ۹۵۰ نفر در آمریکا زندانی شدند، اما دیگر خبری از آنها به خانواده هایشان نرسید، سالیانه ۵۰ زن توسط پلیس در خیابان‌های آمریکا کشته می‌شوند، چرا برای آنها عزای عمومی برگزار نمی‌کنید، اما برای مرگ خانمی که به دلیل نارسایی‌های جسمی در برابر دوربین فوت کرده است و چند ده نفر شاهد بودند که ضربه‌ای به او وارد نشده، پزشکی قانونی شهادت داده است و برخی شخصیت‌های پزشکی نیز تایید کرده‌اند که مرگ او در اثر ضرب و شتم نبوده است، بدون سند ما را متهم به جنایت می‌کنند.

سردار نقدی با اشاره به جنایت‌های بزرگ آمریکا، افزود: چرا برای کشته‌های خودتان ماتم سرا نمی‌سازید، آنها با شعبده بازی‌های رسانه‌ای این واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند و جای شهید و جلاد را عوض می کنند.

وی منفی جلوه دادن همه اقدامات مثبت ملت ایران را در راستای همین جریان عنوان کرد و گفت: در کالیفرنیا هزاران هکتار جنگل در یک روز می‌سوزد، اما دولت آمریکا ناکارآمد معرفی نمی‌شود در حالی که آتش‌سوزی یک ساختمان نشانه ناکارآمدی نظام ما مطرح می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این برخورد دوگانه را شعبده رسانه‌ها و حاکمیت فضای مجازی آمریکایی عنوان کرد و ادامه داد: باید این اشتباه بزرگ را جبران کنیم که اجازه دادیم فضای مجازی تحت مدیریت آمریکا در جامعه حاکم شود، انگلیس همزمان از دو گروهی حمایت می‌کند که یکی طرفدار بی‌حیایی زنان است و دیگری حق شرکت در نماز جماعت را برای زنان به رسمیت نمی‌شناسد. ما با فضای مجازی اجازه دادیم چنین گروه‌هایی بر افکار عمومی ما تاثیر بگذارند و دروغ‌های آنها را تکرار کنند، اکنون باید در مقابل آنها بایستیم، نمی‌دانم چرا هنوز باید لانه جاسوسی سفارت انگلیس در ایران باز باشد؟

سردار نقدی با اشاره به تلاش ملت ایران برای ادامه مسیر رشد و پیشرفت کشور از میان همه حوادث چهل و چند سال گذشته، تصریح کرد: همه کارهایی که برای پیشبرد انقلاب انجام دادیم با مقابله و کارشکنی استکبار رو به رو شد، هنگامی که خواستیم نظام فکری انقلاب را طراحی کنیم، شهید مطهری بهشتی و صدوقی را ترور کردند، در زمان تلاش برای رشد اقتصاد تحریم و تخریبمان کردند و در زمان پیشرفت در عرصه علمی، ترور دانشمندان را در دستور کار قرار دادند، برای حضور کشور در پیمان‌های بین‌المللی کارشکنی کردند و با رسانه‌های فاسد و ۳۰۰ شبکه رادیو و تلویزیونی فارسی به جنگ تربیت و اخلاق و فرهنگ ما رفتند.

وی با اشاره به مانع‌تراشی دشمنان در همه مسیرهای پیشرفت، تاکید کرد: تنها راهی که باقی مانده پاکسازی آمریکا و رژیم صهیونیستی از این منطقه است، امروز جوانان دهه ۸۰ ما باید خود را برای این عرصه آماده کنند، دهه ۴۰ رژیم شاه را به زانو درآوردند، دهه ۵۰ صدام را بیرون کردند و دهه ۶۰ کشور خود را آباد کردند، کشوری که ۸۰ درصد زنان آن خواندن و نوشتن نمی‌دانستند به جایی رسید که زیردریایی بسازد، اتم بشکافد، سلول‌های بنیادین داشته باشد و جزو ۲۰ اقتصاد اول جهان باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ایستادگی دهه هفتادی‌ها در برابر داعش و تکفیری‌ها، گفت: این قهرمانی نسل‌های گذشته از دهه ۵۰ تا ۷۰ بود و امروز دهه ۸۰ راه دفاع از نظام و ادامه مسیر حاج قاسم را در پیش دارد.

سردار نقدی به دهه هشتادی‌ها توصیه کرد خود را آماده تکمیل افتخاراتی کنند که جوانان دهه گذشته تاکنون آفریدند و تاکید کرد: کمربندها را ببندید، این منطقه تا وقتی پایگاه‌های آمریکایی و رژیم صهیونیستی در آن وجود دارد،  روی آرامش نخواهد دید. هر روز در جایی نا امنی ایجاد می‌کنند، تنها راه آبادی و پیشرفت ملت ما و جهش در اقتصاد و معیشت مردم، حدف اسرائیل و پاکسازی پایگاه‌های اسرائیل از منطقه است.

کد خبر 616822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.