۱۳ آبان روز نمایش اقتدار نسل جوان در برابر بدخواهان نظام است

فرماندار شهرستان لنجان گفت: دشمنان ایران اسلامی با بمباران‌های تبلیغاتی نسل جدید کشور را هدف قرار دادند و دانش‌آموزان را بهترین لقمه برای رسیدن به اهداف شوم خود تصور کردند، اما بار دیگر دانش‌آموزان ایران اسلامی نشان دادند پیشران و پیش قراول دفاع از انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی‌فشارکی امروز جمعه_ سیزدهم آبان‌ماه_، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان را تابلوی زیبایی از وحدت دانست و اظهار کرد: با مطالعه تاریخ متوجه می‌شویم که برای ملت‌های مختلف جهان در طول تاریخ حوادثی رخ داده است که نه تنها هیچگاه فراموش نمی‌شود، بلکه مبانی یک تحول یا حرکت عظیم در سطح جهان است و یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

وی افزود: آبان‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ با دستور شاه، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان به دست نیروهای رژیم پهلوی و تصرف لانه جاسوسی آمریکا در تهران به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که در نهایت منجر به ثبت یوم‌الله ۱۳ آبان به عنوان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" در تقویم ایران شد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) وقایع سیزدهم آبان‌ماه را نقاط عطف استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکا دانستند و رهبر معظم انقلاب در خصوص عظمت این روز فرمودند، سیزدهم آبان روز فرو ریختن هیمنه‌ سلطه‌ آمریکایی و استکبار آمریکایی در ایران و جهان بود.

محمدی‌فشارکی با اشاره به فتنه‌انگیزی‌های عمال آمریکا طی هفته‌های اخیر، تصریح کرد: استکبار جهانی با استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داد و به بهانه‌های مختلف بر آتش دشمنی خود با ملت ایران می‌افزاید.

وی تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی با بمباران‌های تبلیغاتی تلاش کردند نسل جدید کشور را مورد هدف قرار دهند، چراکه آنان نوجوانان دهه هشتادی و دانش‌آموزان را بهترین لقمه برای رسیدن به اهداف شوم خود تصور می‌کردند، اما بار دیگر دانش‌آموزان ایران اسلامی نشان دادند پیشران و پیش قراول دفاع از انقلاب اسلامی هستند و با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان انزجار و تنفر خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

ناکارآمد نشان دادن نظام و حاکمیت و ناامید کردن مردم یکی از اهداف جنگ ترکیبی است

عباس کرمی، رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان نیز گفت: امروز نظام سلطه با راه‌اندازی جنگ ترکیبی و شناختی علیه نظام اسلامی و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود در تلاش است تا افکار مردم خصوصا نسل جدید کشور را تحت تاثیر قرار دهد، از این رو اطلاعات درست و نادرست را به مخاطب ارائه می‌کند تا اعتماد جامعه نسبت به حاکمیت کاهش پیدا کند.

وی ناکارآمد نشان دادن نظام و حاکمیت و نا امید کردن مردم را یکی دیگر از اهداف جنگ ترکیبی دشمنان دانست و افزود: براساس تئوری جنگ ترکیبی دشمن، هر عاملی که موجب ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی ایران است باید تضعیف شود، از این رو دشمنان نسل جدید کشور را مورد هدف قرار دادند و نباید اجازه دهیم دشمن با تبلیغات نوجوان و جوانان را گمراه کند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بار دیگر در اقدامی وحشیانه با انجام عملیات تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع)، تعدادی از هموطنان ما از جمله سه دانش‌آموز بی‌گناه را به شهادت رساندند، به نحوی که مدارس عطر و بوی شهادت گرفت و ملت ایران عزادار شد.
کرمی ادامه داد: امروز نیز شاهد حضور پرشور نسل جدید در راهپیمایی سیزدهم آبان و فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ بر منافق هستیم که این مسئله لرزه بر اندام مستکبران جهان انداخته است.

وی سیزدهم آبان امسال را صحنه نمایش اقتدار نسل جوان در برابر مستکبران جهان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و تاکید کرد: حضور پرشور نوجوانان و جوانان در کنار نسل‌ گذشته کشور، این پیام را به همراه دارد که نه تنها دشمنان نظام و انقلاب نمی‌توانند با اجرای توطئه‌های مختلف بین آنان و آرمان های انقلاب شکاف ایجاد کنند، بلکه با دستانی گره کرده باز هم همانند دوران ابتدای انقلاب اسلامی پیرو ولایت فقیه زمان خود خواهند بود و در میدان عمل حضور خواهند یافت.

نرگس شیردل یکی از جوانان حاضر در راهپیمایی ۱۳ آبان با بیان اینکه حضور پررنگ نسل جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان موجب تقویت نظام می شود، گفت: مردم ایران در زمان‌های حساس و در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات نقش‌آفرین بوده‌اند و دشمن را ناامید کرده‌اند و امروز حضور آگاهانه دهه هشتادی‌ها در کنار نسل‌های دیگر کشور، بار دیگر دشمنان را غافلگیر کرد.
حسنا سلیمیان دیگر نوجوان اهل لنجان، تاکید کرد: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نعمت‌های ارزشمندی هستند که باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌آموزان فرمودند، دشمنان همه امکانات خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به میدان آوردند و حضور امروز من و دیگر هم سن و سال‌های من، این پیام را به سراسر جهان مخابره می‌کند که ما پیرو ولایت فقیه و راه شهدا هستیم و آنان را در دسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهیم گذاشت.

به گزارش ایمنا، راهپیمایی باشکوه سیزدهم آبان‌ماه با حضور گسترده و بی‌نظیر مردم و مسئولان شهرستان لنجان در خطه طلایی ایران، زرین شهر همزمان با سراسر کشور آغاز شد. حضور جوانان، رقص زیبای پرچم خوشرنگ جمهوری اسلامی ایران در باد پاییزی آبان‌ماه و پخش سرودهای انقلابی علاوه بر خلق تصاویری جذاب، شور و نشاط و شعف خاصی به خیابان‌های زرین شهر داده است. دیدن جانبازی روی ویلچر توجه نسل نوجوان را به خود جلب کرده بود و این حضور نشان می‌دهد شهدا، جانبازان و ایثارگران اهل حرف نبودند بلکه در عمل ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

کد خبر 616805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.