گیتی‌پسند _ مس سونگون/ توقع الکلاسیکویی بدون جنگ و خونریزی را نداشته باشید!

تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون در سالن پیروزی، در مهیج‌ترین و جنجالی‌ترین تقابل تاریخ لیگ‌برتر موسوم به الکلاسیکو، برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال (فصل بیست‌وچهارم) از روز گذشته آغاز شده است و امروز جمعه _سیزدهم آبان‌ماه_ ادامه دارد؛ در مهم‌ترین و جذاب‌ترین جدال هفته، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون در سالن پیروزی از ساعت ۱۶ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد؛ ابراهیم مهرابی‌افشار، روح‌الله مطهری، محمدجواد احتشام، مجتبی بختیاریان و مجید کرمی به‌ترتیب داور اول، داور دوم، داور سوم، وقت‌نگهدار و ناظر داوری الکلاسیکوی شش‌امتیازی هستند.

شاگردان محمد کشاورز به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی تا پایان هفته یازدهم، با نتایج نه‌چندان دل‌خوش‌کننده برای یک قهرمان، به هشت پیروزی و دو تساوی رسیده‌اند و یک باخت نیز برابر رقبا متحمل شده‌اند؛ ضمن اینکه ۴۸ گل‌زده و ۲۲ گل‌خورده دارند و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاده‌اند.

تیم فوتسال مس سونگون در ۱۱ هفته گذشته عملکرد فوق‌العاده‌تری نسبت به گیتی‌پسند به‌ثبت رسانده و با آمار ۱۰ برد و یک باخت، ۵۴ گل‌زده و ۲۴ گل‌خورده، ۳۰ امتیازی است و صدر جدول را در سیطره خود درآورده است.

سلاح جنجالی گیتیزن‌ها به مس نمی‌رسد؛ اما ستاره‌های ورزقانی‌ها هستند

گیتی‌پسندی‌ها در این فصل سعید احمدعباسی ستاره و ماشین‌گلزنی‌شان را از دست دادند و باوجود در اختیار داشتن بازیکنان نام‌دار، همچنان از نداشتن یک راس همه فن‌حریف رنج می‌برند؛ البته گیتیزن‌ها با خرید فرهاد فخیم نه‌تنها جنگ با مس سونگون را علنی و بزرگ‌تر کردند بلکه این مشکل‌شان نیز برطرف شد و از نیم‌فصل دوم می‌توانند روی درخشش کاپیتان اسبق مس حساب ویژه‌ای باز کنند. فرهاد فخیم پس از درگیری و اختلاف شدید با اسماعیل تقی‌پور سرمربی مس سونگون، پس از سال‌ها از تیمی که روی آن غیرت داشت جدا شد و به خانه دشمن رفت؛ البته امروز نمی‌تواند برابر تیم سابق خود بازی کند و شاهد این اتفاق مهیج نخواهیم بود.

مس سونگون، اما با خرید دوباره ستاره‌های قدیمی و نام‌آشنای فوتسال ایران، به‌دنبال این هستند تا پس از یک وقفه در قهرمانی، امسال برای پنجمین‌بار بالاتر از گیتی‌پسند فاتح جام‌قهرمانی لیگ‌برتر شوند؛ علیرضا صمیمی، مهدی جاوید، حمید احمدی و محمدرضا سنگ‌سفیدی که اول فصل از گیتی‌پسند جدا شد و حتی پدیده‌هایی نظیر سالار آقاپور، حمزه کدخدایی و بلال اسماعیلی همگی سلاح‌های آتشین اسماعیل تقی‌پور در مس سونگون هستند تا قهرمانی لیگ‌برتر را به ارمغان بیاورند.

منتظر جنجال و بزن‌بزن باشید!

در سال‌های اخیر، همیشه و همه‌وقت تقابل‌های دو تیم گیتی‌پسند و مس سونگون که به الکلاسیکوی فوتسال ایران مشهور است، به عجیب‌ترین و جنجالی‌ترین بازی‌های تاریخ فوتسال اضافه شده و با جنگ، جنجال، درگیری و کتک‌کاری همراه بوده است؛ علاوه‌بر اینکه به درون زمین و فقط بین بازیکنان و مربیان محدود نبوده و روی سکوها نیز اتفاقات محیرالعقولی رخ داده است.

امروز نیز باتوجه به شرایط جدول و این مسئله که اگر مس سونگون ببرد خودش را از گیتی‌پسند و سایر حریفان جدا می‌کند و به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود و در طرف مقابل شاگردان محمد کشاورز برای زنده‌کردن شانس بیشتر قهرمانی و گذر از مس سونگون باید بدون چون و چرا دست‌پر از سالن پیروزی بیرون بیایند؛ قطعاً شاهد دیداری سرتاسر جذاب خواهیم بود.

ضمن اینکه طبق اطلاعاتی که از منبع موثقی به‌دست ایمنا رسیده است؛ این دیدار پس از چند سال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و شورای تامین اجازه آن را صادر کرده است، از همین‌رو جذابیت و جنجال‌های بازی دو سه برابر بیشتر از همیشه خواهد بود.

کد خبر 616787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.