دعوت مدیریت شهری شهرکرد برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

مدیران شهری شهرکرد از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کردند.

به گزارش ایمنا، مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر و محمدحسین واحدیان، شهردار جدید شهرکرد با صدور پیامی فرا رسیدن سیزدهم آبان‌ماه، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند و از مردم برای شرکت و حضور در راهپیمایی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» دعوت کردند.

متن پیام رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جدید شهرکرد به مناسبت یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه، به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

«مکروا ومکر اللّه ۖ واللّه خیْر الْماکرین»

یوم الله ١٣ آبان، یاد آور روز دانش آموز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

سه اتفاق مهم در این روز رخ داده است که شامل تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، به خاک و خون کشاندن دانش آموزان به دست رژیم سفاک شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان انقلابی است. درحقیقت جاپای سیاست‌های غاصبانه آمریکای جنایتکار در این سه مورد به وضوح آشکار بوده و نشانگر دلیل نامگذاری امروز به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
امام خمینی (ره) از روز ۱۳ آبان به عنوان انقلاب دوم مردم ایران تعبیر فرمودند که بیانگر پویایی، استکبارستیزی و لزوم تداوم گرامیداشت این روز و نیز شناخت ماهیت استکباری آمریکا و اعتماد نکردن به سیاست‌های خصمانه آمریکا در مقاطع مختلف تاریخی است.

همچنان که در این روز چهره واقعی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام به جهانیان معرفی و قدرت پوشالی آن از هم گسیخته شد، بر ما است که هرگز فریب سیاست‌های کثیف و خیمه شب بازی‌های استکبار جهانی را نخوریم و روحیه استکبار ستیزی را بین مردم، به ویژه دانش آموزان و دانشجویان تقویت و آنان را با شیوه‌های جدید فریبکارانه آمریکا و صهیونیسم بین الملل بیشتر آشنا کنیم.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش‌آموز سیزدهم آبان ۵۷ و شهدای دانش آموز حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر شاهچراغ؛ یوم الله ۱۳ آبان روز تاریخی استکبار ستیزی و مقاومت ملی را گرامی داشته و ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه، بصیر و استکبارستیز، به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز شهرکرد، پیشگامان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای حضور گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان و اعلام انزجار از استکبار جهانی و محکومیت جنایت مستکبران عالم، از خداوند قادر متعال سعادت و سربلندی بیش از پیش مردم شریف و نجیب چهارمحال و بختیاری و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستاریم."

به گزارش ایمنا، مسیر راهپیمایی در شهرکرد ساعت ۱۰ صبح از چهارراه بازار به سمت چهارراه ولیعصر، خیابان سعدی، چهارراه بوعلی سینا آغاز می‌شود و تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ادامه دارد. این مراسم ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

کد خبر 616785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.