۱۳ آبان؛ حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان حماسه بزرگ ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی است.

مهدی نم‌نبات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه در حافظه ملت انقلابی و بصیر ایران، روزی اثرگذار و فراموش‌نشدنی است، اظهار کرد: ملت انقلابی ایران از جمله نسل جوان و دانش‌آموزان، امسال نیز در راهپیمایی روز سیزدهم آبان یک‌بار دیگر دست در دست هم با گام‌هایی استوار، آرمان‌های امام راحل و شهدا را فریاد خواهند زد.

وی افزود: سیزدهم آبان سندی ماندگار و پر افتخار از عدالت‌جویی و ظلم‌ستیزی نسلی است که ایثار و از خودگذشتگی، مقاومت و پایداری در حفظ ارزش‌های دینی و ملی را از مراد روشن ضمیر خویش، امام خمینی (ره) فرا گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی امسال سیزدهم آبان، از تمام دانش‌آموزان، معلمان و اولیا برای شرکت در این راهپیمایی شکوهمند دعوت به عمل آورد و خاطرنشان کرد: با شرکت حداکثری در مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان، درصدد هستیم یک نهم دی‌ماه دیگر را در کشورمان به رخ جهانیان بکشانیم و با پایان دادن به اغتشاشات اخیر با حضور پرشکوه مردم، باردیگر امنیت و آرامش را در کشورمان رقم بزنیم.

وی با اشاره به نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس استان اصفهان، تصریح کرد: در آستانه سیزدهم آبان‌ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز و همزمان با سراسر کشور، زنگ استکبارستیزی در مدارس اصفهان نواخته شد.

نم‌نبات با بیان اینکه امسال به دلیل تقارن سیزدهم آبان‌ماه با روز جمعه و تعطیلی مدارس، زنگ استکبارستیزی روز چهارشنبه یازدهم آبان نواخته شد، افزود: در این آیین، دانش‌آموزان اصفهانی یاد و نام تمام شهدای دانش‌آموز به‌ویژه دانش‌آموزان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را گرامی داشتند.

وی با تاکید بر اینکه امسال مراسم سیزدهم آبان با شعار «۱۳ آبان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: راهپیمایی با شکوه روز دانش‌آموز روز جمعه با شرکت حداکثری دانش‌آموزان، همکاران آموزش و پرورش و خانواده‌های اصفهانی همراه با اقامه نماز جمعه برگزار و در کنار آن پویش‌های مختلفی همانند سال‌های گذشته برپا می‌شود.

کد خبر 616759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.