فقط برای فتح جام‌قهرمانی به امارات آمده‌ایم!/تیم‌ملی ایران در مسیر درستی قرار دارد

«می‌پرسید احتمال قهرمانی برزیل در جام بین‌قاره‌ای وجود دارد؟ ما برای همین به امارات آمده‌ایم تا قهرمان شویم. به جوایز فردی اهمیت نمی‌دهیم و همیشه به‌دنبال بهترین‌ها برای تیم هستیم؛ همه‌چیز برای یک فینال بین برزیل و ایران وجود دارد و می‌توان انتظار یک جدال عالی را داشت.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام بین قاره‌ای فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۲ از روز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ با حضور هشت تیم در دو گروه آغاز شد و روز گذشته تکلیف تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی مشخص شد. تیم ملی برزیل به‌عنوان یکی از پرافتخاترین تیم‌های این تورنمنت که برای کسب چهارمین قهرمانی به دبی عزیمت کرده است، با سه پیروزی مقتدرانه راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و باید روز _شنبه سیزدهم آبان‌ماه_ برای صعود به دیدار پایانی، در برابر پاراگوئه بایستد.

در همین‌راستا، خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی اختصاصی با «برِندو چاگاس» کاپیتان تیم ملی فوتبال‌ساحلی برزیل که در این تورنمنت یک گل نیز برای سلسائو به‌ثمر رسانده، داشته است که در ادامه می‌توانید این مصاحبه را بخوانید.

درخصوص رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای و حضور شما در این تورنمنت به‌عنوان یک مدعی صحبت کنید

جام بین‌قاره‌ای یک رویداد باورنکردنی بایک ساختار بسیار خوب است؛ تیم‌ملی برزیل پس از انجام هر بازی در حال رشد است، ما با مربی خودمان «مارکو اوتاویو» تمرینات و بازی‌های خوبی به‌نمایش می‌گذاریم. می‌خواهیم تاج قهرمانی را بر سر بگذاریم.

عملکردتان در شروع رقابت‌ها مطابق انتظارات بود؛ سطح بازی‌ها تا اینجای‌کار چطور بوده است؟

بازی اول مقابل عربستان برای شناخت حریفان و شرایط زمین بود؛ شن کمی سنگین بود و ما نمی‌توانستیم سرعت خودمان را تنظیم کنیم. در مقابل اسپانیا از قبل خود را با شن و شرایط زمین وفق داده بودیم و توانستیم ریتم موردنظرمان را در بازی پیاده کنیم و با یک نتیجه فوق‌العاده به پیروزی برسیم.

آیا از نتایجی که تاکنون به‌دست آورده‌اید راضی هستید؟

راضیم! هدفمان این است که در بازی‌هایمان گل نخوریم، زیرا به‌طورطبیعی و با تلاش بازیکنان گلزنی خواهیم کرد؛ ما تیم بسیار قدرتمندی داریم.

فقط برای فتح جام‌قهرمانی به امارات آمده‌ایم!/ تیم‌ملی ایران در مسیر درستی قرار دارد

پیش‌بینی شما از جایگاه برزیل در جام بین‌قاره‌ای چیست؟ آیا به قهرمانی امیدوار هستید؟

هدف اصلی برزیل در هر تورنمنتی که شرکت می‌کند، قهرمانی است. ما به جوایز فردی اهمیت نمی‌دهیم و همیشه به‌دنبال بهترین‌ها برای تیم هستیم.

نظرتان درمورد تیم‌ملی ایران چیست؟ آن‌ها همیشه جزو پرافتخارترین تیم‌های جهان بوده‌اند

تیم‌ملی ایران بسیار قوی است؛ اگر در این تورنمنت با یکدیگر روبه‌رو شویم، می‌توان انتظار یک بازی عالی را داشت.

باتوجه به احتمال رویارویی برزیل با ایران در فینال، به‌نظر شما کدام تیم برنده و قهرمان تورنمنت خواهد شد؟

برزیل! ما به اینجا آمده‌ایم تا قهرمان شویم.

میزبانی کشور امارات از جام بین‌قاره‌ای چطور بوده؟ بازیکنان و مربیان از زمین‌ساحلی این کشور که بازی‌ها در آن برگزار می‌شود خیلی تعریف کرده‌اند؛ همینطور است؟

امارات متحده‌عربی کشور شگفت‌انگیزی است، آن‌ها عاشق فوتبال‌ساحلی هستند. بازی‌کردن در این کشور نیز شگفت‌انگیز است.

آینده تیم‌ملی ایران را چطور ارزیابی می‌کنید؟ بازیکنان و مربی جوانی به تیم اضافه شده‌اند، آیا می‌توانند در این راه افتخارات زیادی کسب کنند؟

آینده خوب و موفق به داشتن یک لیگ قوی برای معرفی بازیکنان جدید بستگی دارد، ایران قهرمانی‌های زیادی در کارنامه دارد و تیم قدرتمندی است؛ بنابراین در مسیر درستی قرار دارد و می‌تواند بیشتر از همیشه پیشرفت کند.

آیا توجه به رشته فوتبال‌ساحلی در دنیا بیشتر و همچنین وضعیت قراردادهای مالی بهتر شده است؟

هنوز به سطحی که فوتبال‌ساحلی شایسته آن است نرسیده‌ایم. برای اینکه فوتبال‌ساحلی ارزش بیشتری داشته باشد و بازیکنان قراردادهای طولانی‌مدت و معقولانه داشته باشند، باید فوتبال‌ساحلی یک ورزش المپیکی شود.

به‌دنبال این هستید که جام بین‌قاره‌ای را فتح کنید و سپس در جام‌جهانی هم به قهرمانی برسید؟

بعد از جام‌جهانی، مهم‌ترین تورنمنت جام بین‌قاره‌ای است. ما همیشه برای قهرمانی وارد این مسابقات می‌شویم.

فقط برای فتح جام‌قهرمانی به امارات آمده‌ایم!/ تیم‌ملی ایران در مسیر درستی قرار دارد

فکر می‌کنید جوایز فردی سهم بازیکنان شما خواهد شد؟ ایران همیشه در جوایز فردی نماینده داشته است؛ به‌نظر شما این رقابت را بازیکنان کدام تیم می‌برند؟

جوایز فردی به‌طور خیلی‌زیادی به عملکرد تیم بستگی دارد. هرچه تیم با نمایش‌های عالی جلوتر می‌رود، شانس بیشتری برای کسب جوایز فردی در آن تیم وجود دارد.

امیدوارم فینال جام بین‌قاره‌ای میان تیم‌های ملی ایران و برزیل برگزار شود؛ شما چطور فکر می‌کنید؟

از شما سپاس‌گزارم؛ همه‌چیز برای جدال برزیل و ایران در فینال مهیا است.

گفت‌وگو از علی کریمی، خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 616737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.