امروز در کرج چه گذشت؟+ فیلم و عکس

یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت به خوارزمی به آتش کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بررسی‌ها نشان می‌دهد که امروز _پنجشنبه دوازدهم آبانماه_ جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند. اغتشاشگران ابتدا از ماشین‌ها خواستند تا متوقف شوند و در صورت عدم توقف با سنگ به سمت آن خودرو حمله می‌کردند که این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در هر دو خط اتوبان شد.

یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت به آتش کشیده شد

نیروهای انتظامی هم با حضور در این محل با شلیک گاز اشک‌آور اقدام به متفرق کردن این افراد کردند. در جریان این اغتشاشات یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت به خوارزمی به آتش کشیده شده است.

سه نفر از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شدند

برخی از مخاطبان اطلاع داده‌اند که از بالای سر ماشین‌های مانده در ترافیک هلی‌کوپتر تردد داشته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران سه نفر از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شدند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شد.

همزمان شدن این پروازها و شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی باعث شد تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوء استفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند که هلی‌کوپترهای غیرنظامی در حال شلیک هستند! احتمالاً صدای تیراندازی شنیده شده توسط مردم نیز مربوط مردم به تیراندازی اوباش و صدای لانچر گاز اشک آور است.

نکته دیگر اینکه در محدوده کمال‌شهر کرج و در آستانه ورود به بهشت سکینه شرکت «هلی‌کوپتر سازی ایران» وجود دارد و تابلو آن نیز مشهود است؛ دیگر تردد هلی‌کوپترها که مردم آن را مشاهده و اعلام کردند نیز هلی‌کوپترهای رنگی و با اندازه‌های کوچک (۲ نفره) محصولات این شرکت است که این ترددها در این محدوده امری عادی است و این شرکت برای آزمایش هلی‌کوپترهای تولیدی خود دائماً آنها را در این محدوده به پرواز در می‌آوردند و ساکنان این محدوده کاملاً با این مسئله آشنا هستند.

پدر حدیث نجفی: خون دختر من گردن کسانی است که از طریق رسانه‌های خارجی دعوت به آشوب کردند

مراسم چهلم حدیث نجفی امروز و از ساعت ۱۱ در بهشت سکینه کرج برگزار شد. حدیث نجفی در جریان اغتشاشات در استان البرز جان خود را از دست داد. پدر وی بعد از کشته شدن او گفته بود: دختر من اهل موسیقی بود اما اهل اغتشاشات نبود. خون دختر من گردن کسانی است که از طریق رسانه‌های خارجی دعوت به آشوب کردند و حدیث من را گرفتند. خودشان آن طرف آب نشسته‌اند و مردم از همه جا بی‌اطلاع را دعوت به مبارزه می‌کنند؛ اگر فرزند مرا تحریک نمی‌کردند شاید الان در کنار من بود.

قابل ذکر است که بهشت سکینه به علت مرکزیتی که دارد و تعداد متوفیانی که از استان در این آرامستان دفن شده‌اند روزهای پنجشنبه و جمعه عموماً شلوغ است.

شهادت یک بسیجی

خبرگزاری تسنیم گزارش داده که در جریان اغتشاشات امروز که حوالی بهشت سکینه و کمال شهر کرج رخ داد، اغتشاشگران یک بسیجی را به شهادت رساندند. نام بسیجی شهید «روح الله عجمی» است که با ضربات چاقو از ناحیه کمر به شهادت رسیده است. همچنین پنج مامور نیروی انتظامی هم مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است.

تعدادی از آشوبگران کرج دستگیر شدند / البرز در آرامش است

مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز، در خصوص آشوب‌های صبح امروز در اتوبان کرج-قزوین، اظهار کرد: ظهر امروز اراذل و اوباش با ایجاد آشوب و اغتشاش، تردد خودروها در مسیر آزادراه کرج، محدوده بهشت سکینه را با مشکل مواجه کردند.

وی اضافه کرد: این آشوبگران با چاقو، قمه و سنگ به خودروهایی که سعی داشتند از محل عبور کردند حمله‌ور می‌شدند و چندیدن نفر از مردم را مجروح کردند.

معاون سیاسی استانداری البرز با اشاره به اینکه عوامل انتظامی و بسیجی در محل آشوب‌ها حاضر بودند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در پی درگیری بسیجیان و نیروی انتظامی با آشوبگران، یکی از نیروهای بسیجی استان البرز جان خود را از دست داد.

ولی پوری تصریح کرد: همچنین اوباش با حمله به نیروی انتظامی، تعدادی از ماموران را مجروح کردند. با ورود نیروهای کمکی تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر شدند و وضعیت به حالت عادی برگشت. در حال حاضر وضعیت در استان البرز عادی است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

اغتشاشگران کنار اتوبان کرج - قزوین سنگ و نخاله ریخته بودند

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با حوادث و اغتشاشات امروز در این استان اظهار کرد: امروز با فراخوانی که از قبل داده شده بود عده‌ای در اطراف بهشت سکینه کرج تجمع کردند و با ریختن سنگ و نخاله ساختمانی اقدام به بستن اتوبان و تهدید راننده‌های عبوری کردند.

وی افزود: اغتشاشگران با تهدید راننده‌های عبوری، آنها را مجبور به توقف می‌کردند و در صورت عدم توقف خودرو با سنگ، چوب و سلاح سرد به خودروها آسیب می‌زدند.

رئیس کل دادگستری استان البرز اضافه کرد: اغتشاشگران در مسیر آزاد راه کرج به قزوین نسبت به تخریب کیوسک و خودروهای پلیس اقدام کردند.

فاضلی هریکندی گفت: همچنین در کمال شهر عده‌ای اغتشاشگر نسبت به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم اقدام کردند.

فاضلی افزود: اغتشاشگران در کمال شهر به یک نیروی بسیجی با سلاح سرد و قمه حمله کردند که متاسفانه این فرد به شهادت رسید. همچنین اغتشاشگران به یک طلبه با سلاح سرد و تفنگ ساچمه زنی حمله کردند که در حال حاضر حال این طلبه خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

وی گفت: دستورات لازم برای شناسایی افرادی که اقدام به شهادت نیروی بسیجی در کمال شهر کرده‌اند و همچنین شناسایی افرادی که نسبت به ضرب و جرح طلبه آسیب دیده اقدام کرده‌اند صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: چند نفر از ماموران فراجا در اغتشاشات امروز مصدوم شدند که اقدامات درمانی در خصوص آنها در حال انجام است و خوشبختانه حال این ماموران خوب است.

فاضلی گفت: در جریان اغتشاشات امروز تعدادی از مخلان امنیت بازداشت شده‌اند که اقدامات قضایی نسبت به آنها در حال انجام است.

جزئیات حمله به طلبه روحانی در کرج

روحانی ۳۰ ساله کرجی که ظهر امروز فیلم و عکس ضرب و شتم او توسط اراذل اوباش حاضر در اغتشاشات خبرساز شده بود در یکی از بیمارستان‌های کرج بستری و تحت عمل جراحی است.

یکی از نزدیکان این روحانی با بیان اینکه وی متاهل و دارای دو فرزند شیرخواره است، اظهار کرد: حوالی ظهر امروز در حوالی خیابان اصلی کمال آباد این روحانی که از کرج عازم منزل خود در نظرآباد بود با اغتشاشگران مواجه می‌شود که اراذل و اوباش با حمله به ماشین، او را مورد اصابت ضربات چاقو قرار می‌دهند.

امروز در کرج چه گذشت؟+ فیلم و عکس

وی ادامه می‌دهد: اغتشاشگران در یک ماشین سمند که شیشه‌های آن نیز خرد شده است با سه ضربه چاقو از ناحیه سر، کتف و گردن او را مجروح و در کف خیابان رهایش می‌کنند.

با رسیدن نیروهای انتظامی به محل این روحانی، وی را برای درمان به یکی از بیمارستان کرج انتقال می‌دهند. نام این روحانی یاسر اسماعیلی است که اغتشاشگران علاوه بر مجروح کردن وی، وسایل شخصی از جمله گوشی تلفن همراهش را سرقت و مدارک هویتی وی را نیز آتش می‌زنند.

به علت آنکه این روحانی از لحظه اصابت چاقو تا رسیدن نیروهای امدادی و درمانی خون زیادی در اثر پارگی رگ‌هایش از دست داده است هم اکنون در اتاق عمل و تحت عمل جراحی قرار دارد.


 

کد خبر 616732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 18
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا قربانی پور IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    1 1
    با کشتن افراد به کجا میخواهند برسند حق زندگی را از هموطنان خود سلب کردند خدا لعنتشون کنند اموال عمومی رابه آتش کشیدند اینان دست نشانده اسراییل هستند به بچه پیر جوان رحم نمی‌کنند اینان ایرانی نیستند
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    6 2
    نتیجه مماشات بیش از حد نیروی انتظامی همین میشود که عده‌ای از ماموران زخمی شوند ویک بسیجی شهید شود.تنها راه، برخورد قاطع وسخت با اراذل واغتشاشگران است .نه اینکه تعداد کمی ازماموران فاقد اسلحه وارد آشوبگران مسلح شوند و نتوانند کاری کنند
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    3 1
    آخه چرا بااین اوباش اغتشاشگر برخورد نمیشه. آرامش مردم رو گرفتن خدا لعنتشون کنه تورو خدا باهاشون برخورد قاطع بشه