عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ آبان‌ماه

در این بسته خبری از انتخاب شهردار خرمشهر تا اجرای مرحله ششم طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در گرگان و تعویض لامپ‌های بوستان‌های محلی بهاباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مهار آتش‌سوزی در گناوه

ولی سیفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: با تلاش آتش نشانان آتش سوزی در یک واحد آپارتمانی واقع در مجتمع مسکن مهر گناوه مهار شد.

مدیریت مطلوب توسعه شهری هدف بنیادی شهرداری سنندج است

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: هدف بنیادی و رسالت اصلی شهرداری، مدیریت مطلوب توسعه شهری و ارائه خدمات کیفی به شهروندان است.

تعویض لامپ‌های بوستان‌های محلی بهاباد

علیرضا کاظمی، شهردار بهاباد از تعویض و نصب لامپ‌های LED در پارک‌های محله‌ای سطح شهر، توسط واحد خدمات شهری خبر داد.

ابتکار عمل شهروندان شهرکردی در احداث بوستان علم‌الهدی

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: خلاقیت شهروندان خوش‌ذوق در احداث بوستان علم‌الهدی قابل تقدیر است و چه خوب بود اگر همه ما در قبال سرمایه‌ای که در اختیارمان قرار گرفته است، مسئولیت‌پذیر باشیم و با ابتکار عمل بتوانیم شهر زیباتری را برای خود بسازیم.

احداث نخستین جایگاه عرضه سوخت در طاقانک

داوود امیری، شهردار طاقانک گفت: نخستین جایگاه عرضه سوخت شهر توسط شهرداری در حال احداث است.

یوم‌الله ۱۳ آبان؛ تجلی مبارزه با استکبار جهانی

سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان گفت: شهرداری نسبت به ایجاد غرفه ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت تبیین روز سیزدهم آبان، برپایی موکب‌های فرهنگی و پذیرایی در مسیر راهپیمایی، فضاسازی محیطی و تأمین وسایل حمل‌ونقل عمومی به صورت رایگان اقدام کرده است.

سیدرضا حسینی شهردار خرمشهر شد

در جلسه رسمی شورای اسلامی خرمشهر که با دستور کار انتخاب شهردار خرمشهر برگزار شد، پس از بررسی و ارائه برنامه‌های پیشنهادی هر کدام از کاندیدا، نهایتاً با پنج رای اعضا شورای اسلامی خرمشهر، سیدرضا حسینی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.‌

اجرای مرحله ششم طرح ساماندهی معتادان متجاهر گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از همکاری این نهاد در اجرای ششمین مرحله از طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر خبر داد.

کد خبر 616694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.