تشویق مسی و امباپه توسط هواداران یوونتوس

ستاره‌های پی اس جی در شب شکست یووه، مورد تشویق هواداران حاضر در آلیانز قرار گرفتند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، هواداران یوونتوس در دیدار خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، لئو مسی و کیلیان امباپه را تشویق کردند و به این زوج احترام گذاشتند، درست مانند زمانی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی گل معروف خود را با یک ضربه نمایشی به یوونتوس زد.

اگرچه رقابت بین پاری سن ژرمن و یوونتوس دیدار حساسی برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا محسوب میشد، اما هواداران یوونتوس باز هم فرصت را غنیمت شمردند تا احترام و تحسین خود را نثار ستاره های پی اس جی کنند.

زمانی که نام لئو مسی در ترکیب قبل از شروع بازی اعلام شد، وی مورد تشویق قرار گرفت و کیلیان امباپه هم تیمی او نیز درست پس از به ثمر رساندن یک گل زیبا و انفرادی در نیمه اول، مورد توشیق هواداران یووه قرار گرفت.

اکثر هواداران یوونتوس وقتی دیدند توپ از مقابل شزنی می گذرد سکوت کردند، اما در ادامه قدردانی خود را از مهاجم فرانسوی که تیمش را مقابل باشگاه محبوبشان پیش انداخته بود، نشان دادند. این یادآور واکنش‌های مشابهی بود که هواداران یوونتوس زمانی که کریستیانو رونالدو در تورین در فصل ۱۸-۲۰۱۷ یک گل افسانه‌ای با ضربه آکروباتیک به ثمر رساند، نشان دادند.

با این حال، در آن زمان اکثر هواداران یوونتوس CR7 را تشویق کردند و ستاره پرتغالی در یکی از خاطره انگیزترین صحنه های تاریخ رقابت ها از آنها تشکر کرد. هواداران یوونتوس بار دیگر روحیه ورزشی خود را در یک شب بزرگ لیگ قهرمانان اروپا نشان دادند، اگرچه این بار بعید است که در آینده نزدیک شاهد امضای قراردادی توسط مسی یا امباپه با غول سری آ باشیم.

بیانکونری در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد و به دوره ناامیدکننده خود در لیگ قهرمانان پایان داد. آنها با حضور در رتبه سوم راهی لیگ اروپا شدند و باید مسیر خود را در دیگر رقابت مطرح اروپایی دنبال کنند.

کد خبر 616636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.