بیش از ۹۰ درصد تقاضاهای سرویس دانش‌آموزی را پوشش دادیم

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به حجم تقاضای بالایی که در مهرماه شاهد آن بودیم در بحث تأمین خودرو و راننده جهت سرویس‌دهی مدارس با چالش بزرگی مواجه شدیم، اما در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد تقاضاهای سرویس دانش آموزی را پوشش داده‌ایم.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فراگیری پاندمی کرونا و تعطیلی مکرر مدارس، در سال‌های گذشته تعداد زیادی از رانندگان فعال در زمینه حمل‌ونقل دانش آموزی از این حوزه خارج شده بودند، اما با بازگشایی موقت مدارس در فروردین و اردیبهشت امسال، حدود ۱۴۰۰ خودرو مهیا شد تا بتوانند سرویس‌دهی مدارس را به انجام برسانند.

وی افزود: با توجه به حجم تقاضای بالایی که در مهرماه شاهد آن بودیم در بحث تأمین خودرو و راننده جهت سرویس‌دهی مدارس با چالش بزرگی مواجه شدیم که در این زمینه در سازمان تاکسیرانی و شرکت‌های حمل‌ونقلی تلاش‌های زیادی صورت گرفت.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: حدود ۵۸۰۰ خودرو جذب و تأمین کرده‌ایم تا رانندگان بتوانند در سرویس مدارس فعالیت کنند که این به معنای افزایش چندین برابری نسبت به اردیبهشت‌ماه امسال است و در این خصوص توانستیم، سرویس دهی حدود ۵۸ هزار دانش‌آموز را هماهنگ کنیم.

وی با اشاره به نظم‌دهی و سرویس‌دهی مدارس و کاهش ناهماهنگی‌ها و افزایش میزان رضایت والدین، گفت: لازم است از صبر و شکیبایی والدین دانش‌آموزان که به‌رغم وجود شرایط خاص برای سرویس‌دهی مدارس در یک ماه گذشته، همراهی لازم را با سازمان تاکسیرانی داشتند، قدردانی کنم، اما با تدابیر اندیشیده شده، در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد تقاضاهای سرویس دانش آموزی را پوشش داده‌ایم.

پرورش اظهار کرد: همچنان در بعضی از قسمت‌ها مدارسی وجود دارد که سرویس‌دهی به دانش‌آموزان آن‌ها، به جهت پراکندگی مسیرها و خارج بودن از محدوده و تردد در مسیرهای شمال و جنوب یا شرق به غرب و نبود دانش‌آموزان هم‌مسیر، صورت نگرفته است.

کد خبر 616609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.