لبنیات هراز آمل در صدر جدول/ کسب دومین پیروزی متوالی گیتی‌پسند

تیم‌های پاس گرگان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان، پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان و گیتی‌پسند اصفهان در هفته هفتم موفق به شکست حریفان خود شدند تا نمایندگان اصفهان و آمل در بازی‌های خارج از خانه فاتح میدان باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفتم لیگ برتر والیبال روز گذشته _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اردکان، تهران، سیرجان، رشت، مریوان و مشهد پیگیری شد.

تیم والیبال پاس گرگان مقابل شهرداری گنبد صف‌آرایی کرد که در سه ست متوالی این تیم را شکست داد و با ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفت. شهرداری گنبد هم با هفت امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

تیم والیبال پیکان تهران میزبان شهرداری ارومیه بود که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. پیکان با ۱۶ امتیاز در رده دوم و شهرداری ارومیه با دو امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

تیم والیبال ایفاسرام اردکان به مصاف گیتی‌پسند رفت که با نتیجه سه بر دو شکست خورد و با ۶ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت. گیتی پسند با ۹ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفت.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هزار آمل حساس ترین بازی این هفته را داشتند که لبنیات هرازآمل در سه ست متولی فولادسیرجان را شکست داد و با ۲۰ امتیاز صدرنشین شد. فولادسیرجان ایرانیان هم با ۱۵ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت.

تیم والیبال هورسان رامسر مقابل مس رفسنجان به میدان رفت که با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست داد. هورسان رامسر با ۱۵ امتیاز در رده چهارم و مس رفسنجان با چهار امتیاز رد رده سیزدهم جدول جای گرفتند.

تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان به مصاف شهداب یزد رفت که با نتیجه ۳ بر یک این تیم را شکست داد و با ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفت. شهداب یزد هم با ۱۱ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان رو در روی سایپا تهران به میدان رفت که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. نیان الکترونیک خراسان با ۱۰ امتیاز در رده هشتم و سایپا با پنج امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند.

جدول لیگ برتر والیبال ایران در پایان هفته هفتم به شرح زیر است:

لبنیات هراز آمل در صدر جدول/ کسب دومین پیروزی متوالی گیتی‌ پسند

کد خبر 616577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.