برگزاری مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان نائین

سرپرست فرمانداری نایین گفت: مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان نایین با سخنرانی سردار نصر از رزمندگان دفاع مقدس در امامزاده سلطان سید علی(ع) برگزار شد.

محمد کریمی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان نائین، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یازدهم آبان، روز حماسه و ایثار شهرستان نائین است که با برگزاری ستاد گرامیداشت، مراسم گرامیداشت این روز را با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار کردیم.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نائین به برنامه سرکشی از خانواده معظم شهدا اشاره و تصریح کرد: امیدوارم در سه روز آینده بدین مناسبت، از تمام خانواده معظم شهدای تمامی مناطق شهرستان با حضور کارکنان تمام دستگاه‌های اجرایی، برنامه سرکشی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا صورت بگیرد.

وی کار خالصانه را مهم‌ترین ویژگی در مکتب شهدا عنوان و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی در مکتب شهدا، کار خالصانه، پر انرژی و خدمت رسانی به مردم است. شعار ما برای مسئولان شهرستان در حوزه مکتب شهدا و مبارزه با استکبار، خدمت رسانی صادقانه و مخلصانه به مردم است.

کریمی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شد که کنگره شهدای شهرستان نائین برگزار شود که به پیگیری بیشتری برای تسریع این روند نیاز داریم.

به گزارش ایمنا، در ۱۱ آبان ماه سال ۱۳۶۱ و در عملیات محرم در یک روز، شهرستان نائین ۱۲ شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی نمود و بدین سبب ضمن نامگذاری این روز به روز حماسه و ایثار شهرستان، مراسم گرامیداشت این روز در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی علیه السلام نائین برگزار شد.

کد خبر 616537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.