سلاجقه: کارگروه ویژه برای ساماندهی پسماند استان‌های شمالی تشکیل شود

معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با انتقاد از بی نظمی و عدم هماهنگی دستگاه‌های مسوول در اجرای طرح مدیریت پسماند در استان‌های شمالی، دستور داد با تشکیل کارگروهی ویژه این موضوع ساماندهی شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از از سازمان حفاظت محیط زیست، سی و هشتمین کارگروه ملی مدیریت پسماندها با سه دستور جلسه ارائه روش تولید سوخت جامد و مکمل‌های حرارتی از ضایعات پلاستیکی و لاستیکی، اعلام میزان پیشرفت طرح‌های مدیریت پسماند استان‌های ساحلی شمالی توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و پیگیری ثبت اطلاعات کامل و به روز واحدهای نفتی، پتروشیمی و گاز در سامانه جامع سازمان حفاظت محیط زیست توسط وزارت نفت برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش از سوی شرکت‌ها و دستگاه‌های مربوطه، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام حمایت این سازمان از اجرای روش تولید سوخت جامد و مکمل‌های حرارتی از ضایعات پلاستیکی و لاستیکی به وسیله شرکت‌های دانش بنیان، خواستار همکاری سازمان‌های مربوطه در به نتیجه رسیدن این پروژه شد.

وی در خصوص طرح مدیریت پسماند استان‌های شمالی نیز گفت: در اجرای این طرح با یک بی نظمی و عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مسوول مواجهیم که باید با تشکیل یک کارگروه ویژه، این موضوع ساماندهی شود.

به گزارش ایمنا، سلاجقه همچنین با استقبال از همکاری وزارت نفت برای ثبت اطلاعات به روز واحدهای نفتی، پتروشیمی و گاز در سامانه جامع سازمان حفاظت محیط زیست بر تداوم همکاری این دو دستگاه تاکید کرد.

کد خبر 616524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.