تداوم گل‌کاری و بهسازی بوستان‌های سطح شهر

شهردار زرند گفت: کاشت انواع نشای گل‌های فصلی از جمله ۱۰ هزار گل داوودی و کلم زینتی همزمان با آغاز فصل سرما، در فضاهای سبز سطح شهر انجام می‌شود.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از طرح ساماندهی و اصلاح دوربرگردان بلوار جوان در راستای روان‌سازی ترافیک و بالا بردن امنیت شهروندان هنگام دور زدن خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۵۰ متر از جداول بلوار جوان جمع‌آوری و جان‌پناه خودرویی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه روان‌سازی و رفع مشکلات ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از مهمترین مطالبات شهروندان به شمار می‌رود، افزود: یکی از ضرورت‌های برنامه‌های مدیریت شهری بهبود وضعیت تردد در شهر به ویژه معابر و بلوارهای اصلی است.

شهردار زرند از ادامه عملیات احداث سرویس بهداشتی بوستان ۷ تیر خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۸ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

ضیاء‌الدینی اضافه کرد: با بررسی‌های انجام شده در سطح بوستان‌های شهر و مشخص شدن بوستان‌های پرتردد و بدون سرویس بهداشتی، احداث این فضاها در دستور کار شهرداری قرار گرفته و تاکنون سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های مسافر، ترمینال و فجر به اتمام رسیده است.

بوستان‌های محلی بخش مهمی از فضاهای تفریحی است

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نواقص موجود در بوستان‌ها هرچه سریع‌تر مرتفع شود تا شهروندان با آرامش خاطر و بهره‌مندی از محیطی زیبا از امکانات رفاهی بوستان‌ها استفاده کنند، گفت: ساخت سرویس بهداشتی بوستان ۷ تیر، بعد از عملیات دیوارچینی وارد فاز آرماتوربندی و بتن‌ریزی شده است و تا چند روز آینده اجرایی می‌شود.

شهردار زرند از تداوم عملیات گل‌کاری فضاهای سبز شهری و بهسازی بوستان‌ها خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی کاشت گل‌های فصلی در فضای سبز شهر، کاشت انواع نشای گل‌های فصلی از جمله ۱۰ هزار گل داوودی و کلم زینتی در فضاهای سبز شهری انجام می‌شود.

ضیاء‌الدینی با تاکید بر مشارکت شهروندان برای مراقبت از درختان، گل‌ها و فضای سبز شهری، تاکید کرد: بوستان‌های محلی بخش مهمی از فضاهای تفریحی است که شهروندان در طول روز از آن استفاده می‌کنند و بهسازی این مکان‌ها می‌تواند به آرامش بیشتر شهروندان کمک کنند.

وی ادامه داد: افزایش زیبایی و بهسازی فضاهای شهری از جمله پارک‌های سطح شهر بخشی از اهداف و اقدامات شهرداری در راستای زیباسازی مبلمان شهری است.

شهردار زرند گفت: لایروبی بوستان‌ها، ساماندهی فضاهای سبز، جمع‌آوری شاخه‌های خشکیده، اصلاح پایه‌های روشنایی، هرس و کوددهی از جمله اقدامات در حال اجرای شهرداری در بوستان‌های شهر است و امیدوارم با اجرای این طرح‌ها شاهد حضور بیشتر شهروندان در بوستان‌های محله‌ای باشیم.

کد خبر 616511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.