از نام«لیونل مسی» سواستفاده می‌کنید!

رئیس لالیگا،حضور لیونل مسی، در لیگ فرانسه را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خاویر تباس با ادعای اینکه لیونل مسی در پاری سن ژرمن به اندازه حضورش در بارسلونا مورد توجه قرار نمی‌گیرد، از مسئولان لیگ فرانسه انتقاد کرد.

این بازیکن آرژانتینی پس از جدایی از بارسلونا در تابستان ۲۰۲۱، در یک انتقال آزاد، به پی اس جی پیوست. او در اولین سال حضورش در پارک دو پرنس برای ثبات خودش تلاش کرد، امسال اما شرایط متفاوت است و مسی در فرم خوبی قرار دارد، پی اس جی هم بار دیگر برای قهرمانی در اروپا تلاش می‌کند. در همین‌حال، بارسا در غیاب لئو، به لیگ اروپا سقوط کرده است، اما تباس، رئیس لالیگا مدعی است که اکنون در مورد مسی بسیار کمتر صحبت می‌شود زیرا او در لیگی با سطح فنی پایین، بازی می‌کند.

او در اجلاس Ole Sports Summit گفت: "من فکر می‌کنم نه تنها دل مسئولان لالیگا، بلکه دل کل فوتبالی‌ها، برای لیونل مسی آماده، دلتنگ شده است، زیرا لیگ فرانسه یک لیگ سطح پایین است. فکر می‌کنم هر چقدر هم که مسی در پاری سن ژرمن بدرخشد، اما بسیار کمتر از زمانی که در باشگاه بارسلونا بود، مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین، فوتبال دلتنگ لیونل مسی است و ما امیدواریم که او جام جهانی فوق‌العاده‌ای تجربه کند، زیرا در آنجا همه ما قادر به تماشای لیونل مسی واقعی خواهیم بود.

ادوارد رومئو، معاون بارسلونا قبلاً مدعی شد که بازگشت مسی تابستان آینده به باشگاه از نظر مالی "ممکن است". مسی همچنین با انتقال به لیگ MLS و باشگاه اینتر میامی مرتبط بوده است، زیرا قرارداد فعلی او با پاری سن ژرمن در ژوئن ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد، اما این بازیکن ۳۵ ساله هنوز تصمیم نهایی را در مورد آینده خود نگرفته است.

کد خبر 616498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.