بدترین خاطره دوران فوتبال زلاتان از زبان خودش!

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا، بدترین خاطره دوران فوتبالی خود را حضور در جمع آبی و اناری‌ها، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتان ابراهیموویچ دوران حضورش در بارسلونا را "بدترین خاطره" خود خواند و اعتراف کرد که آن زمان، اعتماد به نفسش را از دست داده بود.

مهاجم کهنه کار میلان به دلیل مصدومیت جدی از ناحیه زانو، دور از میادین است و در حال حاضر درمورد دوران درخشانی صحبت می‌کند که باعث شده او در برخی از بزرگترین باشگاه‌های جهان از جمله بارسا، بازی کند. با این حال، ابراهیموویچ در فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ که بازیکن بارسلونا بود، با مشکل مواجه شد و همواره گفته که با پپ گواردیولا، سرمربی وقت بلوگرانا، حتی یک بار هم صحبت نکرده است.

این بازیکن ۴۱ ساله اکنون در مورد اینکه چرا نتوانسته بهترین بازی‌های خود را در اسپانیا به نمایش بگذارد، صحبت کرده است. او به کانال پلاس گفت: "بدترین خاطره من فکر می‌کنم حضور در بارسلونا بود، اما مشکلاتم ربطی به فوتبال نداشت. در آنجا، برای من بارها این اتفاق افتاد که بیش از حد به مسائل فکر کنم؛ ناامید شده بودم و هویتم را در بارسا از دست دادم. پس از جدایی از بارسا، دوباره اعتماد به نفس پیدا کردم و این به من اجازه داد تا دنیا را فتح کنم."

ابراهیموویچ در طول دوران حرفه‌ای باورنکردنی خود، از موفقیت‌های بزرگی برخوردار بوده و عناوین زیادی را در ایتالیا، اسپانیا، هلند، فرانسه و انگلیس به دست آورده است. او در طول حضور کوتاه خود در نیوکمپ، پنج جام به دست آورد و در ۴۶ بازی ۲۲ گل به ثمر رساند، اما پس از تنها ۱۲ ماه، به میلان قرض داده شد و سپس در سال ۲۰۱۱ به صورت دائمی به روسونری‌ها پیوست.

ستاره میلان که در ژانویه ۲۰۲۱ به عنوان بازیکن آزاد به این باشگاه بازگشت، پس از انجام عمل جراحی زانو، به مدت ۸ ماه از میلان دور شد و این بدان معناست که او در ژانویه ۲۰۲۳ به میادین باز می‌گردد.

کد خبر 616492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.