استقلال یک _ نساجی مازندران صفر/ خط و نشان ساپینتو برای رقبای لیگ برتری!

استقلال و نساجی امروز در مسابقه سوپرجام فوتبال ایران مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آبی ها با یک گل پیروز میدان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال و نساجی مازندران در سوپرجام فوتبال امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان از ساعت ۱۶ رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که آبی‌ها با تک گل مطهری برنده این دیدار شدند.

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی

داور: بیژن حیدری

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

سرمربی: ساپینتو

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی، علی شجاعی، امیر مهدی جانملکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریم اسلامی.

سرمربی: حمید مطهری

کارت زرد:

استقلال: جعفر سلمانی، کوین یامگا، آرش رضاوند

نساجی: ایوب کلانتری، علی شجاعی

کارت قرمز:

گل‌ها:

شرح بازی: توپ و زمین تا دقیقه ۵ بازی در اختیار استقلالی‌ها است. رو خطای بازیکن نساجی درگیری بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد. بازی به دقیقه ۲۰ رسید و تنها استقلال توانسته موقعیت خطرناک ایجاد کند. شاگردان مطهری توان نزدیک شدن به دروازه استقلال را ندارند، قائدی برای گلزنی تلاش زیادی انجام می‌دهد. نخستین موقعیت خطرناک نساجی پس از ۴۰ دقیقه به دست آمد. یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفته شد و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل تمام شد.

نیمه دوم: کلانتری به دلیل مصدومیت از بازی به بیرون رفت، گل نخست بازی در اوایل نیمه دوم توسط مطهری زده شد. آبی‌ها با وجود اینکه جلو هستند، توپ و میدان را هم در اختیار دارند. به دلیل حضور تعدادی هوادار در ورزشگاه بازی دقایقی متوقف شد. در این نیمه نساجی همان یک موقعیت را هم ندارد. داور ۶ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. رضاوند برخوردی با حقیقی دارد که باعث شد دروازه‌بان نساجی احساس ناراحتی کند، حقیقی پس از پنج دقیقه از زمین بلند شد تا بازی را ادامه دهد. شاگردان مطهری کمی دیر به فکر گلزنی افتادند، بازی پر تنش دنبال می‌شود و در نهایت استقلال با نتیجه یک بر صفر نساجی را از پیش رو برداشت.

دقایق حساس:

دقیقه ۷: ضربه سر ارسلان مطهری از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: ارسلان مطهری با جای گذاشتن دو نفر از بازیکنان نساجی، پاسی در محوطه جریمه این تیم به قائدی داد که حقیقی اجازه نداد این بازیکن دروازه نساجی را باز کند.

دقیقه ۲۶: شوت قائدی با اختلاف کم از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: اسلامی روی پاس عبدی در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت، اما ضربه این بازیکن قدرت و دقت لازم را نداشت تا حسینی توپ را دفع کند.

دقیقه ۴۵: حقیقی شوت ناگهانی قائدی را دفع کرد.

دقیقه ۵۷: شوت قائدی با برخورد به تیر دروازه نساجی برگشت داده شد.

دقیقه ۷۸: قائدی توپی روی دروازه استقلال فرستاد که محبی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت، اما حقیقی اجازه گلی زنی به مهاجم آبی پوشان را نداد.

شرح گل:

دقیقه ۵۰ (استقلال): بازیکن استقلال توپی روی دروازه نساجی فرستاد که ارسلان مطهری با یک ضربه سر دقیق گل نخست این بازی را به ثمر رساند.

نکات بازی:

کد خبر 616476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.