تأکید استاندار اصفهان بر رفع مشکلات بانکی شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان

استاندار اصفهان گفت: مسلماً مردم به دنبال زندگی آرام و با آسایش بیشتر هستند از این رو وظیفه ماست که زیرساخت‌ها را در بخش روستایی فراهم کنیم تا روستاییان مجبور نباشند برای معیشت بهتر به شهرها مهاجرت کنند.

به گزارش ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جریان بازدید از شرکت باریج اسانس کاشان اظهار کرد: بسیار خرسندیم که مجموعه گرانقدری مانند شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان در کشورمان فعال است. بدون شک فعالیت این شرکت برای ما ارزشمند و قابل احترام است چرا که این مجموعه در مصادیقی وارد شده که از مشکلات کشور است و سعی در رفع آن به صورت تخصصی و دانش بنیان دارد.

وی ادامه داد: به پاس فعالیت متخصصان این شرکت به سهم خود در استان اصفهان پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های شرکت دارویی باریج اسانس خواهیم بود و از محل اعتباراتی که در اختیار داریم از فعالیت‌های توسعه‌ای این شرکت حمایت می‌کنیم تا به افق و آرمانی که مد نظر مجموعه شرکت است دست یابیم.

استاندار اصفهان در ادامه هدف از سفر به شهرستان کاشان را بررسی مشکلات و چالش‌های این شهرستان، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور و رفع کاستی‌هایی که در مناطق مختلف استان وجود دارد دانست و گفت: در سفرهای شهرستانی سعی می‌شود با بازدیدهایی که به صورت پراکنده از مناطق مختلف شهرستان به عمل می‌آید با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مشکلات شناسایی و جهت رفع آنها راهکار اندیشیده شود.

مرتضوی در خصوص رونق اشتغال روستایی تاکید کرد: مسلماً مردم به دنبال زندگی آرام و با آسایش بیشتر هستند از این رو وظیفه ماست که زیرساخت‌ها را در بخش روستایی فراهم کنیم تا روستاییان مجبور نباشند برای معیشت بهتر به شهرها مهاجرت کنند.

وی ادامه داد: قطعاً مزیت‌های زندگی در روستا به اندازه کافی جاذبه دارد تا روستاییان را در محل زندگی خود حفظ کند اما وظیفه ما این است که زیرساخت‌های اولیه زندگی، معیشت و اقتصاد مناسب را برای روستاییان فراهم کنیم. در این بازدیدها درصدد هستیم با شناخت مزیت‌ها و کاستی‌ها زیرساخت‌های لازم را تقویت کنیم.

استاندار اصفهان دلیل برنامه روزی دو روزه برای سفر به شهرستان کاشان را وجود زیرساخت‌ها و استعدادهای متنوع و متعددی این شهرستان دانست و اظهار کرد: با توجه به صنایع متعددی که در این شهرستان وجود دارد ضمن بازدیدهای مختلف درصدد هستیم با برگزاری ستاد تسهیل برای مشکلات شهرستان در حوزه اقتصادی را شناسایی و برای آن راهکار ارائه کنیم.

کد خبر 616474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.