عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ آبان‌ماه

در این بسته خبری از برگزاری مانور پدافند غیرعامل در بلوار خلیج فارس تا طرح نوسازی تاکسی‌ها در شهر خمین و ساماندهی رودخانه شور و صادق‌آباد رفسنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در بلوار خلیج فارس بجنورد

حمیدی، شهردار بجنورد گفت: هدف از اجرای مانور پدافند غیرعامل و رزمایش ترکیبی هزمت (مواد خطرناک) که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد را آزمون سنجش امکانات و عملکرد نیروی انسانی در مدیریت بحران و تلاش بر کاستن آسیب پذیری نیروی انسانی و تجهیزات حیاتی است.

آسفالت ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر گرگان

مقداد صادقیان، معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان از انجام عملیات زیرسازی و بهسازی آسفالت در ۱۵۰ هزار متر مربع از سطح شهر خبر داد.

ساماندهی رودخانه شور و صادق‌آباد رفسنجان

در نشست مشترک معاون عمرانی استاندار با مدیر کل آب منطقه‌ای، فرماندار و شهردار رفسنجان بر ساماندهی رودخانه شور و صادق‌آباد تاکید شد.

گلایه مردم «بن» از مشکلات یک محله

باقر مؤمنی، شهردار شهر بن گفت: پس از تکمیل عملیات فاضلاب‌کشی، آسفالت کامل خیابان اصلی و خیابان‌های منتهی به خیابان جانبازان انجام می‌شود و ما نیز به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستیم تا مشکلات مردم این شهر به حداقل برسد

اجرای طرح نوسازی تاکسی‌ها در شهر خمین

رسول صفدری‌نیا، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهری شهرداری خمین گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم تا دو سال آینده طرح نوسازی تاکسی‌ها اجرایی می‌شود.

اصلاح و استانداردسازی پارک جنگلی شهرداری

مهدی خلیلی، شهردار بندرانزلی گفت: امکانات و زیرساخت‌های پارک جنگلی شهرداری اصلاح و استانداردسازی می‌شود.

جمع‌آوری بیش از ۵۰ تن نخاله ساختمانی از سطح شهر زرند

مهدی ضیاء‌الدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند گفت: روزانه بیش از ۵۰ تن نخاله ساختمانی از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

خداحافظی شهر سمنان با کانتینرهای نانوایی سیار

علیرضا جندقی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان از جمع‌آوری کانتینرهای نانوایی سیار در سطح شهر خبر داد.



کد خبر 616462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.