استقلال_نساجی مازندران/ سوپرجام بدون حضور مربیان قهرمان!

تیم فوتبال استقلال و نساجی مازندران امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ دیدار سوپرلیگ را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال و نساجی مازندران قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان از ساعت ۱۶ مسابقه سوپرجام را برگزار می‌کنند.

تیم فوتبال استقلال فصل گذشته با هدایت فرهاد مجیدی، قهرمان لیگ برتر شد و نساجی مازندران هم با ساکت الهامی قهرمانی جام حذفی را به دست آورد؛ نکته جالب توجه این است که برای فصل جدید سرمربی هر دو تیم تغییر کرده و در بازی سوپرجام ساپینتو و مطهری روی نیمکت استقلال و نساجی حضور دارند. استقلالی‌ها یک تغییر دیگر در رأس تیم خود نسبت به نساجی دارند و آن حضور فتح‌الله‌زاده به جای آجرلو در سمت مدیرعاملی است.

نخستین تجربه سوپرلیگ

تیم فوتبال استقلال در سال ۹۷ در سوپرجام مقابل رقیب دیرینه خود پرسپولیس قرار گرفت، اما برای بازی حاضر نشد که پرسپولیس به راحتی این جام را به دست آورد. می‌توان گفت آبی‌های پایتخت هم مانند حریف خود نساجی مازندران، نخستین تجربه خود را در سوپرجام تجربه می‌کنند.

این دو تیم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال شنبه _نوزدهم شهریورماه_ رودرروی یکدیگر به میدان رفتند که آبی‌ها با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند. گل‌های استقلال را پیمان بابایی، کوین یامگا و محمد محبی به ثمر رساند و تک گل نساجی را ایوب کلانتری وارد دروازه حسینی کرد.

شنیده می‌شود ساپینتو از مهدی مهدی‌پور و ابوالفضل جلالی در مسابقه سوپرجام استفاده می‌کند و قصد دارد بهترین نمایش را در زمین داشته باشد. استقلال از نظر بازیکن تیم بهتری نسبت به نساجی است، اما نباید فراموش کنیم که مازندرانی‌ها بازیکنان باتجربه‌ای از جمله ایوب کلانتری، مسعود شجاعی، صابر حردانی و حامد شیری را در اختیار دارند و آن‌ها جزو ۶ تیم بالای جدول هستند.

کد خبر 616399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.