شور و نشاط با توسعه ورزش به دل محلات تزریق می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از برگزاری اولین لیگ فوتبال محلات منطقه دو، ویژه مردان خبر داد و گفت: با توسعه ورزش، شور و نشاط به دل محلات تزریق می‌شود، از این‌رو قصد داریم از ورزش به عنوان عامل هویت‌ساز بین محلات استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال محلات منطقه دو که در محل ورزشگاه نیکان بابوکان برگزار شد، اظهار کرد: منطقه دو شهرداری شهروندان بسیار مؤمن، متدین، انقلابی و پرشور و نشاطی دارد که استعداد زیادی در عرصه هنر و ورزش نیز دارند.

وی افزود: حضور تیم ترانه در رشته کاراته بانوان و پهلوانک‌های ایران‌زمین در رشته پهلوانی محله دهنو در برنامه عصر جدید از منطقه دو برخواسته و موجب افتخار کشوری شدند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: برنامه‌های مختلف ورزشی زیادی در این منطقه تدارک دیده شده است؛ هفته گذشته نیز فینال لیگ والیبال بانوان در محلات منطقه دو را برپا و این هفته نیز رقابت فوتبال محلات برای آقایان برگزار شد.

وی از برگزاری سلسله مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در این منطقه خبر داد تاکید کرد: با توسعه ورزش، شور و نشاط به دل محلات تزریق می‌شود، از این‌رو قصد داریم از ورزش به عنوان عامل هویت‌ساز بین محلات استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا، مسابقات فوتبال محلات آقایان منطقه دو شهرداری اصفهان در مجموعه ورزشی نیکان با حضور شش تیم از محلات مختلف منطقه دو به مدت پنج هفته از تاریخ هشتم شهریورماه آغاز شد و تا ششم مهرماه ادامه داشت؛ در این دوره از مسابقات تیم‌ها در دو گروه به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کردند و به صورت ضربدری رقابت داشتند که در نهایت تیم‌ها جهت دیدار رده‌بندی و فینال مشخص شدند.

در دیدار رده‌بندی رقابت بین تیم‌های شاهین دهنو و عدالت بابوکان بود که تیم شاهین دهنو در ضربات پنالتی موفق به کسب مقام سوم مسابقات شد، همچنین در دیدار فینال رقابت بین تیم‌های شهیدان زنده‌رود بابوکان و ایثار ولدان بود که در نهایت تیم شهیدان زنده‌رود بابوکان با نتیجه دو بر صفر موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

کد خبر 616389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.