صحبت‌های ایجنت یورگن کلوپ درباره جدایی او از لیورپول!

ایجنت سرمربی تیم فوتبال لیورپول، درخصوص جدایی احتمالی او از جمع آنفیلدی‌ها، صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایجنت یورگن کلوپ درخصوص گمانه‌زنی‌ها درباره استعفای او از سرمربیگری لیورپول، شفاف‌سازی کرد و تاکید کرد که مربی آلمانی در این باشگاه خواهد ماند.

پس از ادامه روند سینوسی لیورپول، گمانه زنی‌ها در مورد آینده کلوپ، زیاد شده است و برخی‌ها احتمال می‌دهند که او از سِمَتِ سرمربیگری قرمزها استعفا بدهد. "مارک کوسیکهای جنت کلوپ، چنین شایعاتی را تکذیب کرد و در عوض درباره عشق او به باشگاه، سخن گفت.

به نقل از فلوریان پلتنبورگ، کوسیکه گفت: "می‌توانم اطمینان دهم که یورگن کلوپ قصد کناره گیری از باشگاه لیورپول را ندارد. این واقعیت که ممکن است مشکلاتی در این فصل به دلیل فصل فشرده گذشته، ایجاد شود، قبل از شروع فصل، توسط مالکان باشگاه، پیش‌بینی شده بود.

یورگن از حمایت افراد مسئول در باشگاه، لذت می‌برد و به طور منظم با آنها در تماس است. کلوپ، باشگاه، تیمش و هواداران را دوست دارد و مصمم است که کارش را در لیورپول ادامه دهد و با موفقیت به پایان برساند. او تا سال ۲۰۲۶ قرارداد خود را تمدید کرده تا بماند، نه اینکه پس از مدتی، جدا شود.

شکست‌های پیاپی در لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست و لیدز به این معنی است که آنها پس از ۱۲ بازی در رده نهم جدول قرار دارند و ۱۶ امتیاز کمتر از آرسنال که صدرنشین لیگ است، دارند.

هنوز چند روزی تا آغاز جام جهانی باقی مانده است و یورگن کلوپ فرصت دارد تا بار دیگر رگه‌ای از ثبات و کیفیت را در لیورپول نمایش دهد.

کد خبر 616350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.