طارمی پنالتی‌گیرترین بازیکن لیگ پرتغال!

مهدی طارمی با استفاده از تبحر خود و گرفتن ۱۸ پنالتی از حریفان، رکورد جدید و خارق‌العاده‌ای در لیگ‌برتر پرتغال به‌ ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی سه فصل گذشته لیگ‌برتر فوتبال پرتغال، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همواره یکی از کابوس‌های رقبا بود و علاوه‌بر ثبت گل‌ها و پاس‌گل‌های فراوان، از روش‌های دیگری برای کمک به تیم‌اش در مصاف برابر حریفان استفاده کرده است.

مهدی طارمی ستاره تیم‌ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو در طول سه‌فصل حضورش در لیگ‌برتر پرتغال، آمار شگفت‌انگیزی به ثبت رسانده و از تخصص‌اش در پنالتی‌گیری یک رکورد برجای گذاشته است.

ستاره ایرانی پورتو در ۱۰۷ بازی و هفت هزار و ۷۹۰ دقیقه، با گرفتن ۱۸ پنالتی از حریفان در لیگ‌برتر پرتغال با اختلاف، بهترین بازیکن از این حیث به‌شمار می‌رود؛ طارمی نسبت به نفر دوم لیست پنالتی‌گیرترین بازیکن لیگ‌برتر پرتغال هفت پنالتی بیشتر گرفته است‌.

همچنین باس دوست (اسپورتینگ) با ۱۱ و جان موریو (توندلا) با ۱۰ پنالتی کسب‌شده، در رده‌های دوم و سوم این فهرست قرار دارند.

این در شرایطی است که طارمی از همان ابتدا با استفاده از تخصص و تبحرش در پنالتی‌گیری موجب عصبانیت رقبا شده و حتی برخی‌ها او را یک شیاد در شبیه‌سازی می‌دانستند، اما به‌هرحال گلزن پورتو آمار فوق‌العاده ۱۸ پنالتی کسب شده را به‌نام خود ثبت کرده است‌.

کد خبر 616264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.