مصدومیت هالند چه زمانی به پایان می‌رسد؟

ستاره نروژی منچسترسیتی هنوز مصدوم است و بازی مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالند همچنان از میادین دور است و برای مصاف منچسترسیتی مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا، غایب خواهد بود، اما می‌تواند مقابل فولام به میادین بازگردد.

قهرمان فعلی لیگ برتر، روز شنبه در لیگ‌برتر به مصاف فولام می‌رود. هالند که در پرمرلیگ ۱۷ گل به ثمر رسانده است، می‌تواند در آن مسابقه حضور داشته باشد.

گواردیولا در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت مصدومیت هالند و اینکه او چه زمانی می‌تواند به میادین بازگردد، به خبرنگاران گفت: در مقایسه با شنبه، یکشنبه، دوشنبه، هر روز احساس بهتری دارد. هنوز صددرصد آماده نیست، نمی‌خواهیم ریسک کنیم. امیدوارم او را مقابل فولام در اختیار داشته باشیم.

هالند هنگام رویارویی با باشگاه بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، دچار مصدومیت شد و در نتیجه بازی با لستر را که با پیروزی یک بر صفر سیتی همراه بود، از دست داد. کالوین فیلیپس یکی دیگر از ستاره‌های سیتی است که مصدوم است.

گواردیولا در خصوص هافبک ملی‌پوش انگلیسی خاطرنشان کرد: او در حال انجام تمرینات جزئی با تیم است، هنوز صحبتی با کالوین انجام نداده‌ام. می‌دانم جام جهانی چقدر مهم است، اما از بازیکنی که آماده نباشد، استفاده نمی‌کنم. احساس می‌کنم بازی‌ها فشرده خواهد بود. در پایان فصل، باید جام‌ها را کسب کنیم. من به بازی با فولام فکر نمی‌کنم، هرچند که بازی دشواری در پیش داریم.

هالند در این فصل برای سیتی یک عملکرد خیره‌کننده داشت و ۲۲ گل در ۱۶ بازی در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند، اما غیبت فعلی او از میادین، به این معنی است که جولیان آلوارز فرصت دیگری برای درخشش در خط حمله خواهد داشت.

کد خبر 616260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.