تجهیزات بازی ۳۰ پارک اراک برای کودکان به‌روز شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: در راستای خدمت‌رسانی و پاسخ‌گویی به درخواست‌های شهروندان، از یک ماه گذشته نصب وسایل بازی استاندارد کودکان در پارک های این کلان‌شهر در دستور کار قرار گرفته است.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌تازگی ست تجهیزات بازی پلی‌اتیلن، تاب و الاکلنگ و کف‌پوش محوطه بازی در پارک‌های بعثت، آفتاب، پاییزان، کارگر، دانش‌آموز، جاده سلامت، باران، آزادی، فتح، گلبرگ، پردیس و کودک اراک نصب شده است.

وی ادامه داد: شهرداری در راستای استاندارد و ایمن‌سازی وسایل بازی کودکان، تاکنون ۳۰ ست وسیله بازی پلی‌اتیلن و ۱۹ کف‌پوش محوطه بازی در سطح پارک‌های شهر نصب کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک تصریح کرد: در پی این عملیات تمام پارک‌های واقع در کوی صنعتی اراک به تجهیزات پلی اتیلن مجهز شد و تا یک ماه آینده پارک‌های واقع در دیگر مناطق شهر نیز استانداردسازی خواهد شد.

وی با اشاره به تجهیز بوستان‌های شهر به سیستم روشنایی مطلوب، افزود: پیش از این ۲۵ بوستان شهر مجهزبه سیستم روشنایی شده بود که می‌توان پارک‌های شطرنج و دفاع مقدس را نیز به آن افزود؛ در همین راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری به تکمیل روشنایی پیاده‌رو خیابان دریانوش واقع در شهرک حمید و پیاده راه کوچه مرغی‌ها نیز پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: نصب المان تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس در بلوار خیابان‌های شهدا، شهید رجایی، ۱۷ شهریور، سیدجمال‌الدین اسدآبادی، دکتر حسابی و بلوار کرهرود نیز از دیگر اقداماتی است که این سازمان در راستای زیباسازی شهر و تقویت هویت شهروندی انجام داده است.

کد خبر 616250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.