اعتراف جالب ژاوی درمورد بارسلونا!

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که آبی و اناری‌ها هنوز هماهنگی لازم را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژاوی هرناندز اعتراف کرده است که بارسلونا هماهنگی لازم را ندارد و به همین دلیل، احتمال جذب بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بالا خواهد بود.

بلوگرانا در حال حاضر و پس از شکست در سه بازی از پنج دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از این رقابت‌ها حذف شده و بازی امشب برابر ویکتوریا پلژن یک دیدار تشریفاتی است. ژاوی معتقد است که آنها نه تنها در بدترین گروه ممکن قرار گرفتند، بلکه به دلیل مصدومیت نابهنگام بازیکنان کلیدی و تصمیمات مشکوک داوری نیز با مشکل مواجه شدند.

با این حال، سرمربی بارسا پذیرفت که تیمش با آن تیم مدنظر فاصله دارد و پیش از بازی پلژن در لیگ قهرمانان اروپا، به خبرنگاران گفت: تیم، هماهنگی و بلوغ لازم را ندارد. ما جوانان زیادی داریم و قبلاً نیز ستاره‌های بزرگی داشته‌ایم. مصدومیت هم مزید بر علت بوده است تا نتوانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم. اهل بهانه آوردن نیستم، اما این اتفاقات به ما آسیب زده است. با توجه به فصل گذشته، تیم بهتری در اختیار داریم و نمایش بهتری در اروپا ارائه داده‌ایم. ما این فرصت را داشتیم تا به مرحله بعد برویم، اما از آن استفاده نکردیم، اتفاقاتی از جمله تصمیمات داوری و بدشانسی هم در این امر تأثیرگذار بود، اما اول باید از خود انتقاد کنیم.

بارسلونا تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت و با فعال کردن سه اهرم اقتصادی که نزدیک به ۶۰۰ میلیون یورو جمع‌آوری کرد، شش خرید انجام داد، علی‌رغم اضافه شدن ستاره‌ها، آنها به لیگ اروپا سقوط کرده‌اند و ژاوی احتمال فعالیت بیشتر در نقل و انتقالات پنجره ژانویه را رد نکرده است.

وی گفت: ما سه بازی باقی‌مانده انجام می‌دهیم و بعد از آن یک ماه و نیم برای برنامه‌ریزی بازار زمستانی فرصت داریم.

دو بازی لالیگایی برای بارسلونا تا تعطیلات جام جهانی باقی‌مانده است. برای اطمینان از ورود آنها به سال جدید با شانس کسب قهرمانی در مصاف با رئال مادرید، کسب نکردن شش امتیاز از دیدار مقابل آلمریا و اوساسونا، ناامید کننده تلقی خواهد شد.

کد خبر 616236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.