۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
آیا پدری، اینیستای جدید است؟

آندرس اینیستا، اسطوره باشگاه بارسلونا معتقد است که پدری نباید با او مقایسه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پدری مدتی است که به عنوان "آن درس اینیستای جدید" در بارسلونا شناخته می‌شود، اما خود اینیستا این صحبت‌ها را بی‌پایه و اساس می‌داند.

بلوگرانا در سال ۲۰۲۰ با خرید پدری، یک بازیکن با استعداد دیگر را به جمع خود اضافه کرد. مقایسه‌های آشکاری بین او و اسطوره اسپانیایی در گذشته انجام شده است.

اینیستا اسطوره بارسا در پاسخ به این پرسش که آیا پدری وارث او در کاتالونیا است، به AS گفت: این به هیچ وجه درست نیست. پدری از بازی فوتبال لذت می‌برد و به بازی در برنابئو یا نیوکمپ اهمیتی نمی‌دهد، به همین دلیل فکر نمی‌کنم که این صحبت‌ها روی او تأثیر بگذارد. مقایسه‌ها خوشایند نیست، زیرا تنها حرف‌های بی‌پایه و اساس است، من داستان خودم را دارم و او باید کار خودش را انجام دهد، چراکه پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به یک ستاره در تیم‌اش و تیم ملی را دارد.

پدری اکتبر ۲۰۲۱ با بارسلونا قرارداد امضا کرد و تا تابستان ۲۰۲۶ در جمع آبی و اناری‌ها ماندگار خواهد بود. این قرارداد شامل یک میلیارد یورو (۸۶۱ میلیون پوند / ۹۹۳ میلیون دلار) بند آزادسازی است.

در حال حاضر، مسائل مهم‌تری در کانون توجه پدری و بارسایی‌ها باقی مانده است، زیرا آن‌ها به دنبال بازیابی روحیه خود پس از حذف از لیگ قهرمانان هستند، اما زمان آغاز رقابت‌های جام‌جهانی در قطر به سرعت نزدیک می‌شود و ستاره‌های بلوگرانا باید در آن تورنمنت نیز حضور داشته باشند.

کد خبر 616234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.