آمار دقیقی از کوچه‌های خاکی و بی‌نام‌ شهر نداریم

شهردار زرند گفت: کارگروه فنی و عمرانی و بهسازی معابر شهری با هدف شناسایی معابر و محلات بی‌نام و بدون آسفالت در شهرداری تشکیل شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اجرای موفق پروژه‌ها گامی مهم جهت رفاه شهروندان و بهبود وضعیت اجتماعی و رفاهی شهر است، اظهار کرد: داشتن آمار و اطلاعات کامل و برنامه‌ریزی، از نیازهای اولیه هر طرح عمرانی است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه فنی، عمرانی و بهسازی معابر شهری با هدف شناسایی بیشتر معابر و محلات سطح شهر، افزود: هیچ‌گونه اطلاعات دقیقی از تعداد و متراژ معابر خاکی سطح شهر در شهرداری وجود ندارد.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: شناسایی کوچه‌های بدون نام و معارض در دستور کار قرار گرفته است و امیدوارم با همکاری نیروهای شهرداری بتوانیم ظرف دو هفته آینده آمار کاملی از این معابر تهیه کنیم و در اختیار حوزه فنی و خدمات شهری قرار دهیم.

ضیاءالدینی با اشاره به عملیات زیرسازی و آماده‌سازی بلوار شورا توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری زرند برای اجرای آسفالت، گفت: بیش از ۱۸ هزار مترمربع از فضای این بلوار زیرسازی و تسطیح می‌شود.

وی افزود: شهرداری در راستای آسفالت بلوار شورا با اداره راه‌وشهرسازی هماهنگی لازم را انجام داده است و تلاش داریم این بلوار حداکثر ظرف دو ماه آینده زیر پوشش آسفالت قرار بگیرد.

کد خبر 616224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.