حراج حضوری کالاهای تملیکی ۱۸ آبان برگزار می‌شود

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: کالاهای این سازمان از طریق حراج حضوری در مزایده اموال منقول ۱۴۰۱۰۷ به فروش می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی‌باغی با بیان اینکه حراج کالاهای تملیکی، هفتمین حراج حضوری سال ۱۴۰۱ است، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند از ساعت هشت روز چهارشنبه _هجدهم آبان‌ماه_ تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه _بیست‌ودوم آبان_ برای بازدید از کالاهای مطرح شده در حراج حضوری مراجعه کنند.

وی با این توضیح که این حراج نیز حضوری و متمرکز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بازدید از کالاهای مطرح شده در روزهای اعلامی و از ساعت هشت الی ۱۴ امکان‌پذیر است.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: افراد متقاضی می‌توانند به منظور اطلاع از فهرست کالاهای مطرح در این حراج، شرایط عمومی فروش، رؤیت شماره تلفن و نشانی مدیریت‌های استانی سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

غلامی، زمان برگزاری حراج حضوری ۱۴۰۱۰۷ را ساعت ۱۰ روز دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و ادامه داد: در صورت عدم اتمام حراج حضوری در این روز، ادامه جلسه به روز بعد موکول خواهد شد.

وی درخصوص محل برگزاری حراج حضوری گفت: خیابان کارگر شمالی، بالاتر از تقاطع جلال آل‌احمد، بین خیابان ۱۵ و ۱۶، مرکز همایش‌های دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران چون حراج‌های قبلی، محل برگزاری این حراج حضوری است.

کد خبر 616211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.