اصلاح ساختار و بودجه روابط عمومی مناطق بیست‌ودوگانه تهران بررسی شود

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت بررسی اصلاح ساختار و بودجه روابط عمومی مناطق بیست‌ودوگانه گفت: روابط عمومی منبع فکری، بازوی اجرایی و منعکس‌کننده نقاط قوت و ضعف سازمان است و نقشی حیاتی در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، محمد صائبی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات شهردار تهران مبنی بر خدمت‌رسانی و اهمیت ارتقای ارتباطات با شهروندان به دنبال سازوکاری هستیم تا جایگاه روابط‌عمومی‌ها به‌ویژه در بدنه کارشناسی و بودجه ارتقا یابد.

وی افزود: با پیگیری رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل و همراهی مدیران روابط عمومی مناطق بیست‌ودوگانه، نخستین جلسه کارگروه بررسی اصلاح ساختار و بودجه با حضور جمعی از مدیران حوزه ارتباطات برگزار شد.

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت مدیران پیشکسوت این حوزه و متخصصان مرتبط با این موضوع، روابط‌عمومی با اصلاح ساختار و چارت ارتقا یابد و چند پست کارشناسی برای تحقق این امر به مرکز تحول و نوسازی شهرداری تهران پیشنهاد و ارائه شود.

وی از روابط عمومی‌ها به عنوان بازوی توانمند مدیران و زبان گویای سازمان نام برد و گفت: روابط عمومی‌ها مشاوران مدیران سازمان هستند و مسئولیت ایجاد اعتماد، حفظ شهرت سازمانی و ارتباط با مخاطبان را به عهده دارند؛ بدون شک با اصلاح ساختار چارت کارشناسان اداره روابط عمومی مناطق بیست‌ودوگانه، به مرور شاهد تحول و اصلاح فرآیندها و برنامه‌های روابط‌عمومی خواهیم بود.

کد خبر 616191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.