برگزاری ۲ رویداد نمایشگاهی صنایع غذایی و تبلیغات در اصفهان

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته با مشارکت ۷۶ شرکت فعال در این حوزه برگزار خواهد شد؛ همچنین در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته با حضور ۳۱ شرکت مرتبط با کانون‌های آگهی و تبلیغات، بازاریابی، چاپ و بسته‌بندی حضور خواهند داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، از چهاردهم تا هفدهم آبان‌ماه، نمایشگاه اصفهان میزبان دو رویداد نمایشگاهی و تخصصی است.

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته با مشارکت ۷۶ شرکت فعال در این حوزه برگزار خواهد شد، همچنین در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته با حضور ۳۱ شرکت مرتبط با کانون‌های آگهی و تبلیغات، بازاریابی، چاپ و بسته‌بندی حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه درمجموع با مشارکت ۱۰۷ شرکت فعال و باتجربه در زمینه غذای آماده، لبنیات، نوشیدنی، مواد پروتئینی، بیسکویت، کیک و کلوچه، ماشین‌آلات غذایی، تجهیزات برودتی، بسته‌بندی، چاپ، ماشین‌آلات کارتن‌سازی، هدایای تبلیغاتی و شرکت‌های ارائه دهنده مشاوره در حوزه تبلیغات از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، زنجان، فارس، کرمان، همدان و یزد از روز چهاردهم آبان‌ماه به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

کنار هم قرار گرفتن این دو عنوان نمایشگاه تخصصی باعث خواهد شد بازدیدکنندگان و متخصصان به صورت همزمان با توانایی شرکت‌های مختلف در حوزه صنایع غذایی و تبلیغات آشنایی حاصل کنند. از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برندهایی که در این دو رویداد نمایشگاهی حضور دارند می‌توان به شرکت نامی‌نو، آرشه کار، چیکا، تانیس، عدیلی، چاپ نگارستان، خوشگوار و اصفهان شکلات نام برد.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه در مقایسه با سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی درخصوص حضور در نمایشگاه، توسعه کسب‌وکار، آشنایی با روش‌های نوین بازاریابی و مدیریت است، درباره تفاوت دیگر با دوره‌های سابق می‌توان به تخصصی‌تر برگزار شدن این دو عنوان نمایشگاهی، عدم فروش محصولات و عرضه آن و حضور برندهای مطرح در صنعت غذایی و تبلیغات را اشاره کرد.

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته از روز چهاردهم آبان‌ماه به مدت چهار روز در ساعات بازدید ۱۱ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی خواهد بود.

کد خبر 616183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.