پارسی کانادا، مهاجرت به چه کشورهایی را عملی می‌کند؟

مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا یکی از گزینه‌های مناسب برای قبول پرونده مهاجرتی ایرانیان است که با تیم مجرب و حرفه‌ای خود تمامی ویزاهای مهم را پوشش می‌دهد.

بسیار مهم است که مؤسسه مهاجرتی دقیق و منظم تمامی مدارک و مستندات اخذ ویزا را فراهم کند چرا که هرگونه اختلال و ایراد در مدارک و فرایندهای مهاجرتی باعث ایجاد دردسر و سلب آرامش از متقاضی اخذ ویزا می‌شود. به همین دلیل در فرایند اخذ ویزای مهاجرتی، انتخاب درست مؤسسه و کشور مقصد اهمیت حیاتی دارید. در این مطلب کشورهایی را که پارسی کانادا روی آنها تمرکز دارد را معرفی خواهیم کرد.

کشورهای مناسب مهاجرت

یکی از تصمیمات بسیار مهمی که متقاضیان مهاجرت باید بگیرند؛ انتخاب کشور مقصد است. آنها باید باتوجه‌به شرایط و وضعیت خود، مناسب‌ترین کشور را انتخاب کنند. در بین تمام کشورهای جهان، یک سری از کشورها اهمیت بیشتری دارند و معمولاً تقاضا برای اخذ ویزای آنها بیشتر است

مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین کشورهایی که معمولاً افراد ایرانی آن را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق روش‌های مختلفی می‌توانند به این کشور مهاجرت کرده و در آنجا به کار و زندگی بپردازند.

از جمله ویزاهای کانادا که متقاضیان می‌توانند برای اخذ آنها اقدام کنند؛ می‌توان به ویزای تحصیلی، اخذ ویزای کاری (جاب آفر، اسکیل ورکر، اسکیل ترید، خوداشتغالی کانادا و...)، ویزای سرمایه‌گذاری (استارتاپ، ثبت شرکت، خرید بیزینس، خوداشتغالی)، ویزای اکسپرس اینتری، ویزای کارآفرینی و... اشاره کرد.

مهاجرت به استرالیا

استرالیا یکی دیگر از کشورهای بسیار محبوب است که افراد به دلیل احتیاج آن به نیروی کار، معمولاً آن را یکی از اولویت‌های مهاجرت خود قرار می‌دهند. اداره مهاجرت این کشور، انواع ویزاهای مختلف را برای مهاجران تدارک دیده تا بر اساس وضعیت خود بتوانند ویزای مناسبی را اخذ کنند.

از جمله ویزاهای استرالیا می‌توان به ویزای کاری یا اسکیل ورکر (ویزای 189، ویزای 190، ویزای 491)، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای خانواده، ویزای ازدواج و... اشاره کرد.

مهاجرت به آلمان

در میان تمام کشورهای اروپایی، آلمان پرطرف‌دارترین کشور برای مهاجرت در میان ایرانیان است. طبق آخرین آمار به‌دست‌آمده؛ بیش از 300 هزار ایرانی در آلمان اقامت دارند. نیاز شدید آلمان به نیروی کار، باعث شده که اخذ ویزای این کشور هم راحت باشد.

از جمله مهم‌ترین ویزاهای کشور آلمان، می‌توان به ویزای کار (هفت نوع)، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای ازدواج، ویزای تولد فرزند و ویزای پناهندگی اشاره مرد.

مهاجرت به اروپا با ویزای استارتاپی

امروزه بسیاری از افراد که ایده خلاقانه دارند؛ برای اجرای آن اروپا را انتخاب می‌کنند. این دسته از افراد به‌خوبی می‌دانند که این کار چه مزیت‌های بسیار خوبی برای آنها به همراه دارد. آمار و ارقام به‌دست‌آمده گویای این امر است که تعداد سرمایه‌گذاری‌های انجام شده روی استارتاپ‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است.

پارسی کانادا، مهاجرت به چه کشورهایی را عملی می‌کند؟

مهاجرت به عمان

کشورهای حوزه خلیج‌فارس هم از دیگر گزینه‌های بسیار جذاب مهاجرت به‌حساب می‌آیند. این منطقه کشورهای بسیار مناسبی برای مهاجرت دارد. یکی از این کشورها عمان است. کشور عمان به دلیل امنیت بالا و وضعیت اقتصادی خوبی که دارد؛ به یکی از محبوب‌ترین کشورهای حوزه خلیج‌فارس برای مهاجرت تبدیل شده است.

مهاجرت به دبی

تقریباً تمام ایران از وضعیت بسیار خوب دوبی آگاه هستند و اگر مقصد خود را کشورهای خلیج‌فارس انتخاب کنند؛ قطعاً اولویت بیشتر آنها دوبی خواهد بود. تعداد بسیار بالای مهاجران در دوبی نشان‌دهنده این است که وضعیت این کشور تا چه اندازه برای آنها مناسب است.

مهاجرت به قطر

قطر هم از آن دسته کشورهای بسیار مشهور در آسیا و حتی کل جهان است. وضعیت اقتصادی بسیار خوب قطر باعث شده که تبدیل به یک کشور مناسب برای مهاجرت ایرانیان شود. در حال حاضر مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا قادر است که برای پزشکان، پرستاران و مهمان‌داران هواپیما ویزای قطر را اخذ کند.

مهاجرت به پرتغال

پرتغال از آن دسته از کشورهای اروپایی است که هزینه‌ها آن برای مهاجران بسیار مقرون‌به‌صرفه است. افراد متقاضی مهاجرت با هزینه‌های کمی می‌توانند به این کشور مهاجرت کنند.

خصوصیات و ویژگی‌های بسیار خوب پرتغال در کنار هزینه مقرون‌به‌صرفه آن باعث شده که مهاجران زیادی قصد رفتن به این کشور را داشته باشند. آنها با روش‌های مختلفی می‌توانند این کار را انجام دهند. از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به اخذ ویزای کار، ویزای تحصیل، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای تمکن مالی، ویزای تولد و ویزای ازدواج اشاره کرد.

مهاجرت به یونان

یونان یکی دیگر از کشورهای اروپایی است که برای مهاجرت افراد گزینه بسیار مناسبی است. این کشور هم مانند پرتغال هزینه کمی روی دست مهاجران می‌گذارد. از جمله راه‌های مهاجرت به یونان، می‌توان به اخذ ویزای کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد فرزند و توریستی اشاره کرد.

مهاجرت به فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای بسیار مشهور و محبوب جهان است که از دیرباز موردتوجه مهاجران قرار گرفته است. از جمله راه‌های مهاجرت به فرانسه، می‌توان به اخذ ویزای تحصیلی، سرمایه‌گذاری، کاری، ازدواج و... اشاره کرد.

افراد متقاضی مهاجرت به فرانسه می‌توانند با مراجعه به مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا یکی از ویزاهای فرانسه را اخذ و به این کشور مهاجرت کنند.

مهاجرت به اسپانیا

اسپانیا یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا است که معمولاً به دلیل ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد؛ موردعلاقه متقاضیان مهاجرت قرار می‌گیرد. افراد علاقه‌مند به کشور اسپانیا از طریق اخذ ویزای کاری، گلدن ویزا، سرمایه‌گذاری، تحصیلی، ازدواج و تولد می‌توانند به این کشور مهاجرت کنند.

مهاجرت به ایتالیا

هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و امکان اخذ بورسیه، ایتالیا را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای ادامه تحصیل تبدیل می‌کند. کسانی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند؛ با اخذ ویزای تحصیلی، خیلی راحت می‌توانند به هدف خود برسند. اگر قصد اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا یا هرگونه ویزای دیگری را دارید؛ همین‌الان با مشاوران پارسی کانادا تماس بگیرید.

سخن نهایی

شرایط پیچیده ایران باعث شده که بسیاری از افراد به فکر مهاجرت باشند. امروزه کشورهای زیادی در سراسر دنیا آماده پذیرش مهاجران هستند؛ اما دراین‌بین باید بهترین گزینه‌های ممکن انتخاب شود. مؤسسه پارسی کانادا یکی از معتبرترین مؤسسه‌های مهاجرتی است که می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با این موسسه ارتباط برقرار کنید.

چگونه با پارسی کانادا در تماس باشید؟

شماره‌تلفن‌های مجموعه پارسی کانادا:

021-91003558

021-91300007

آدرس وب‌سایت مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا

www.parsicanada.com

آدرس شعبه‌های شرکت مهاجرتی پارسی کانادا:

تهران: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج تقاطع توحید 3، پلاک ۴

اصفهان: خیابان آزادی، خیابان سعادت‌آباد، هلدینگ پارس پندار نهاد

کد خبر 616168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 1
    ایا کسی اطلاعاتی از این موسسه داره؟ واقعا در بحث مهاجرت اقدام عملی میکنند؟
    • US ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      بعنوان کسی که برای پروسه مهاجرتم با حیله گری مشاور دروغگو و کلاش این شرکت خانم شهریاری با شرکت پارسی کانادا parsi canada قرارداد بستم و با اینکه هیچ کاری برای پروسه پرونده مهاجرتیمون انجام نداده بودن پول پیش پرداختم رو خوردند و وقتی پس از دروغگویی های بسیار این خانم قرارداد رو فسخ کردیم ، نه تنها پولم رو نتونستم بگیرم ، میخواستن ازم ۲۰۰۰ دلار آمریکا هم بگیرن . خیلی مواظب باشید با این کلاهبردار ها قرارداد نبندید . و هیچ تضمینی مثل چک یا هر چیز دیگه ای که با اون پا بذارن رو خرخره تون بهشون ندید. هم توی شعبه ی زعفرانیه هم توی شعبه ی سعادت آبادشون دوتا اداذل اوباش گذاشتن که نتونین حرف بزنید . حواستون باشه گول اینها دو نخورید. من گزیده شدم ، شما مواظب باشید .