ضرورت بازنگری قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: کارشناسان حوزه مدیریت شهری باید در تصویب و بازنگری قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها ورود و از ایجاد چالش‌های بزرگ جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین صابری امروز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ در پنجاه‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به تصویب قانون جدید درآمد پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: این قانون منافع شهر و مردم را در حوزه مدیریت شهری تأمین نکرده است و شهرداری‌ها را دچار مشکلات مالی می‌کند.

وی با انتقاد از وارد نشدن شهرداری‌ها در روند تصویب قانون جدید درآمد پایدار شهرداری‌ها ادامه داد: به دلیل ورود نکردن شهرداری‌ها و کارشناسان در روند تصویب قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها، بدون توجه به نقاط ضعف و مشکلات این قانون در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، در حالی که نمایندگان دید روشنی نسبت به آن نداشته‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اتفاق بدتر طرح جدید قانون درآمدهای پایدار شهرداری است که در مرحله تصویب قرار دارد، این قانون با مشکلات بسیاری روبه‌رو است و نباید با این مشکلات تصویب شود.

وی در خصوص چالش‌های بزرگ در مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها و کارشناسان باید به این موضوع ورود و نقاط ضعف قانون جدید و طرح در حال تصویب را رفع کنند.

کد خبر 616145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.