ون‌پارس نقره‌داغ شد!

کمیته انضباطی رای خود را درخصوص تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم ون‌پارس اصفهان و استقلال خوزستان از سری لیگ دسته‌اول فوتبال صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال ایران، تیم‌های ون‌پارس نقش‌جهان اصفهان و استقلال خوزستان در مصافی جنجالی و سوت‌های پر سروصدا به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

در حین بازی و پس از سوت پایان دیدار، اعضای باشگاه و مدیرعامل ون‌پارس به‌شدت نسبت به تصمیمات داور معترض بودند و حتی طبق اعلام برخی منابع‌خبری، مدیرعامل ون‌پارس به‌سمت رختکن داوران حمله‌ور شده و درگیری‌های عجیبی نیز در راهروی ورزشگاه فولادشهر به‌وجود آمده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابتدا رأی صدور موقت درخصوص این ماجرا صادر کرد و امروز نیز رأی نهایی با احکامی سنگین برای ون‌پارس صادر شد.

رأی صادره به‌شرح زیر است؛

مسابقه تیم‌های ون‌پارس اصفهان و استقلال خوزستان برگزار و از سوی مسعود حاج‌فروش، مربی تیم ون‌پارس اصفهان تخلفانی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی محکوم شد.

صمد ابدالی، معاون حقوقی تیم ون‌پارس اصفهان به دلیل رفتار غیرورزشی و مضروب کردن کمک‌داور که منجر به صدور دستور موقت برای وی شد، به دو سال از همراهی تیم خود و از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال‌ساحلی محروم است و با رعایت ماده ۳۸ مقررات انضباطی به پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی محکوم شد.

باشگاه ون‌پارس اصفهان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری و مسئولیت تضامنی نسبت به افراد منتسب به آن باشگاه درخصوص بدرفتاری در مقابل مقامات رسمی مسابقه به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی محکوم شد.

احمد تحصیری، مدیرعامل باشگاه ون‌پارس اصفهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) که منجر به قرار دستور موقت وی شده، به یک‌سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم و با رعایت ماده ۳۸ مقررات انضباطی باید ۶۰۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی پرداخت کند.

گفتنی است، محرومیت‌های لحاظ شده افراد فوق با احتساب محرومیت تحمیل‌شده ناشی از دستور موقت بوده و با صدور این رأی از دستور موقت صادره رفع اثر می‌شود، همچنین آرای فوق قابل تجدیدنظر است.

کد خبر 616144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.