بهسازی و آسفالت ۵۵ هزار مترمربع از معابر شهری بروجن

شهردار بروجن از بهسازی و آسفالت معابر شهری در سطحی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع خبر داد.

حمزه‌علی ولییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، اظهار کرد: شهرداری در راستای بهبود عبورومرور و سیما و منظر شهر با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ هزار مترمربع از معابر شهر را با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال لکه‌گیری و آسفالت کرده است.

وی افزود: ۱۷ هزار مترمربع از این سطح مربوط به بافت‌های فرسوده و طرح‌های بازآفرینی شهری بوده است.

شهردار بروجن با بیان اینکه این طرح تا پیش از بارش‌های زمستانی همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با تمهیدات و اقدامات انجام شده در راستای ایمن‌سازی معابر به ویژه معابر منتهی به مدارس در خیابان‌های اصلی، می‌توانیم ترافیک را کاهش دهیم و از وقوع حوادث دلخراش جلوگیری کنیم.

ولییان با بیان اینکه هزینه مسیر دسترسی به بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) ۶۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: حدود ۱۵ میلیارد تومان به صورت اوراق خزانه سه ساله برای این پروژه در نظر گرفته شده است که این رقم چندان پاسخگو نیست.

وی گفت: مطالبه پیمانکار هنوز پرداخت نشده است، امیدواریم با اعتباری که در سفر رئیس‌جمهور تخصیص داده شد، مطالبات پیمانکار پرداخت شود و عملیات اجرایی ساخت پل به اتمام برسد.

کد خبر 616119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.