اینجا رئیس کی‌روش است!+عکس

سرمربی تیم ملی ایران پس از حضور دوباره روی نیمکت تیم ملی از برخی مواضع خود مانند تغییر برنامه‌های لیگ‌ برتر کنار کشید، اما همچنان با روحیه‌ای ریاست‌طلب در تمرینات تیم کشورمان حضور پیدا می‌کند. آخرین نشانه‌ این جاه‌طلبی به سر کردن کلاهی با مارک معروف است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس کی‌روش سرمربی ۶۹ ساله و اهل کشور پرتغال که برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد، روز گذشته با استفاده از کلاه مشکی و برند (BOSS) _که مطابق با ویژگی‌های شخصیتی او است_ در تمرینات تیم کشورمان حاضر شد.

کی‌روش پیش از این هم از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت و طی این مدت نشان داده بود از جمله سرمربیانی است که با کلماتی همچون بازیکن‌سالاری آشنایی ندارد.

کی‌روش تقریباً شبیه سایر پرتغالی‌ها دارای روحیه‌ای جاه‌طلب است، همین مسئله سبب می‌شود تا نظر خود را به کسانی که زیر نظر او هستند القا کند، البته این مسئله تازه‌ای نیست و او همیشه نشان داده در این راه متخصص است و با نشانه‌هایی در ظاهر و رفتار خود، روحیه خاصش را به بازیکنان تیم، هواداران و رسانه‌ها نشان داده است.

اینجا رئیس کی‌روش است!+عکس

طی هشت سال حضور این سرمربی پرتغالی در راس کادر فنی تیم ملی ایرانف به وضوح شاهد بودیم که بازیکن‌سالاری یا متکی بودن تیم به توانایی‌های فردی بازیکنان برای او معنای چندانی ندارد و دعوت‌نکردنِ سیدجلال حسینی کایپتان و مدافع سابق پرسپولیس از لیست تیم ملی، ثابت‌کننده همین موضوع است.

با این حال پس از دوری چندساله از نیمکت تیم ملی ایران، بار دیگر کی‌روش هدایت یوزها را برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برعهده دارد. به‌رغم اینکه این سرمربی تا حدودی از مواضع پیشین خود عقب کشیده است، اما همچنان با روحیه ریاست‌طلبی در جمع بازیکنان تیم ملی ظاهر می‌شود.

کد خبر 616054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.