آندره‌آ استراماچونی از هدایت الغرافه برکنار شد

با اعلام رسمی باشگاه الغرافه قطر، آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی سرمربی زردپوشان قطری از سمتش برکنار و پدرو مارتینز جانشین وی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با اعلام رسمی باشگاه الغرافه قطر، آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی زردهای قطری از هدایت این تیم کنار رفت؛ استرا در الغرافه آمار ۲۱ پیروزی، ۱۲ تساوی و ۲۰ شکست را از خود به‌جای گذاشت و باید در ادامه راه تجربه جدیدی را کسب کند.

استراماچونی در شرایطی از الغرافه جدا شده که این تیم قبل از تعطیلی لیگ‌ستارگان قطر در فصل‌جاری، فقط چهار امتیاز با صدر جدول فاصله داشت. باتوجه به میزبانی قطر از تورنمنت جام‌جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، فوتبال این کشور را تحت تاثیر قرار داده و وارد فضای تازه‌ای کرده است.

این سرمربی ایتالیایی طی توافقی دو جانبه با الغرافه قطر، از این تیم جدا شد و صندلی خود را به پدرو مارتینز، مربی پرتغالی داد؛ مارتینز قراردادی دو ساله با الغرافه امضا کرده است و پس از شروع‌مجدد رقابت‌های لیگ‌ستارگان قطر در نخستین بازی باید الغرافه را مقابل الدحیل هدایت کند.

به گزارش ایمنا، آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی اسبق تیم‌های فوتبال استقلال تهران و الغرافه قطر، قرار است یکی از کارشناسان شبکه Rai ایتالیا در طول مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

کد خبر 616015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.