توسعه بوستان‌های محله‌ای زرند

شهردار زرند با بیان اینکه ساخت بوستان‌های محله‌ای از مهم‌ترین اقدامات شهرداری است، گفت: در کنار برنامه‌های عمرانی و خدماتی، تلاش داریم فضاهای سبز سطح شهر را تقویت کنیم و احداث پارک‌های محله‌ای، فرصت ارزشمندی برای ارتقای برنامه‌های اجتماعی و سرگرمی شهروندان است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از عملیات کاشت و ساماندهی دومین بوستان محله‌ای شهر زرند خبر داد و اظهار کرد: به منظور حفظ، ایجاد، توسعه و نگهداری پارک‌های موجود و افزایش سرانه فضای سبز از ابتدای سال جاری تاکنون، دو بوستان محله‌ای در سطح شهر احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه ساخت بوستان‌های محله‌ای از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های شهرداری زرند است، افزود: در کنار برنامه‌های عمرانی و خدماتی، تلاش داریم فضاهای سبز سطح شهر را تقویت کنیم و احداث پارک‌های محله‌ای فرصت ارزشمندی برای ارتقای برنامه‌های اجتماعی و سرگرمی شهروندان است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز شهرک زیتون صفر بود، با ساخت این بوستان فضای سبز و فضای تفریحی این شهرک به هزار متر مربع افزایش پیدا کرده است.

ضیاءالدینی تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ مترمربع از مساحت این بوستان با چمن و کاشت انواع گل‌های زیباسازی و انواع درختان سرو لاوسون، زیتون تلخ، سرو شیراز، توت کاکوزا و درختچه‌هایی همانند بربریس، یوکا، طاووسی، ژونی پروس، گل رز و فصلی در این بوستان کشت می‌شود.

وی گفت: ست بازی کودکانه، مجموعه ست‌های تندرستی، پایه‌های روشنایی، لوازم پارکی و صندلی نیز به زودی در این پارک نصب می‌شود.

شهردار زرند با بیان اینکه در راستای زیباسازی نما و منظر شهر، بهسازی معابر و خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان، طرح تعویض جداول فرسوده بلوار فردوسی در حال انجام است، افزود: بیش از ۴۰۰۰ متر طول از جداول فرسوده این بلوار با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال جمع‌آوری و بهسازی می‌شود.

کد خبر 616012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.